SENIORSHIP MTÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 226 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad s

SENIORSHIP MTÜ hetkeolukord

Juba 226 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2023

Ettevõttest:

Seniorship MTÜ asutamise eesmärk oli leevendada probleeme, mis tekivad vanemaealistel tööturule sisenemisel. Sellisteks probleemideks on vanuseline diskrimineerimine, vähene eneseturundamise oskus, kartus kandideerimisprotsessi ees, kartus väljuda tavarutiinist.

Seniorship MTÜ vahendab vanemaealistele tööpraktikaid, olles vahelüliks ettevõtete ja praktikantide vahel ning toetades mõlemat poolt kogu praktika käigus. Tööpraktika eesmärgiks on aidata vanemaealistel jõuda töölepinguni neile sobivamal moel, võttes ära pinged, mida tekitab tavapärane kandideerimine. Lisaks aitab Seniorship MTÜ vanemaealistel ennast turundada nii läbi elulookirjelduse kui ka intervjuu. Seniorship

MTÜ tegutseb sarnaselt tööhõiveagentuurile, kuid pöörates enam tähelepanu just kandidaatide abistamisele tööpraktikale asumisel.

2019. eesmärgid:

Ettevõtte 2019. aasta eesmärk oli testida huvi teenuse vastu nii era- kui ka äriklientide poolt. Eesmärgi täitmiseks sai ettevõte rahalist toetust

Kodanikuühiskonna Sihtkapital SA’st. Huvi testimiseks pöördus Seniorship MTÜ erinevate sektorite ettevõtete poole, et leida vahendamiseks tööpraktikaid. Praktikapakkumised läksid üles Seniorship MTÜ veebilehele. Seniorship tegutses vahendamise protsess vahelülina, juhtides ise kogu kommunikatsiooni lõppintervjuuni, kus kandidaat kohtus vahetult tööpraktikat pakkuva ettevõtte esindajaga. Eraklientide poolt saadud tagasiside põhjal aitas taoline protsess vähendada kandidaatide ärevust kandideerimisprotsessi suhtes ning kandidaatidel oli võimalik saada rohkem tagasisidet kandideerimise hetkeseisu kohta. Lisaks sellele viisid Seniorship MTÜ esindajad iga kandideerinuga ka eelintervjuu, mille eesmärkideks oli a) kandidaatide ettevalmistus lõppintervjuuks; b) saada tagasisidet uute praktikapakkumiste kohta c) saada tagasisidet probleemi olemuse kohta (vanemaealised ja tööturg).

Kokkuvõte 2019. aastast:

Eraklientide poolt oli antud tegevusmudeli vastu suur huvi ja palju positiivset tagasisidet, kuid valdav osa kandidaatidest otsis tööd just kolmandas sektoris. Tagasiside põhjal oli suurema osa kandidaatide põhiootus töökoha suhtes, et tööl oleks mingi tähendus ja et see oleks kandidaadi jaoks midagi uut. Äriklientide poole pealt oli suurem huvi erasektorist, kus otsiti töötajaid eelkõige teenindussfääri. Kolmandas sektoris ei olnud aga piisavalt suurt huvi teenuse vastu. Selle vastuolu tõttu Seniorship MTÜ kavandatav ärimudel ei olnud piisavalt efektiivne ning oma põhitegevusest tulu ei teenitud.

Tulevikuplaanid:

Ettevõte ei ole teinud plaane 2020. aastaks toimiva ärimudeli puudumise tõttu.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.