AUDENTESE KOOLIDE SA hetkeolukord
Juba 902 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 4 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2023
Tegevuskeskkond ja selle areng
Teadmised, oskused, loovus ja ühised väärtused on ühiskonna ja rahvuse edasikestmise tähtsaimad tagatised. Eesti tulevik, ühiskonnaliikmete toimetulek ja rahulolu sõltuvad suuresti iga elaniku haritusest.
Eesti haridusvaldkonna arengustrateegia 2035 kohaselt on olulisel kohal õppe kättesaadavus, õppetasemete ja -liikide lõimimine, haridussüsteemi paindlikkus ning hariduse kvaliteet. Olulisel kohal on õppija omavastutus, õpitahe ja -harjumused ning õppijakeskse õppe põhimõtted. Haridusstrateegia 2035 üldeesmärgina soovitakse saavutada see, et
Eesti inimestel on teadmised, oskused ja hoiakud, mis võimaldavad teostada end isiklikus elus, töös ja ühiskonnas ning toetavad Eesti elu edendamist.
Lähtudes Eesti haridusstrateegiast on Audentese Koolide Sihtasutuse kui koolipidaja (edaspidi Sihtasutus) püüdluseks olla usaldusväärne partner inimese mitmekülgse ja tasakaalustatud arengutee kujundamisel. Lähtume põhimõttest, et teadmised ja füüsiline aktiivsus peavad olema tasakaalus ning keha ja hinge harmoonia tugevdab inimese tervist ning vaimu. Kogu organisatsiooni koostöös püüame tagada selle, et meie õpilastest arenevad iseseisvalt mõtlevad, algatus- ja koostöövõimelised, loovad, avatud ning positiivse ellusuhtumisega inimesed, kes on valmis iseseisvaks eluks ja oma panuse andmiseks ühiskonda. Sihtasutuse koolide õppe- ja kasvatusprotsessi eesmärgiks on luua tingimused nende püüdluste elluviimiseks. Sihtasutuse tegevusega ei kaasne olulisi keskkonna- ja sotsiaalseid mõjusid, samuti ei mõjuta otseselt tegevust valuutakursside kõikumised, kuna arveldamine toimub eurodes. Koolide riikliku rahastamise ja haridustoetuste süsteem on püsinud stabiilne.
Peamised tegevusvaldkonnad
Sihtasutuse põhitegevusvaldkonnaks on haridusvaldkonnaga seotud teenuste osutamine ja tegevus on hooajaline septembrist juunini lähtudes õppe- ja sporditegevuse iseloomust. Põhitegevusaladeks on haridusteenuste osutamine põhikoolis ja gümnaasiumis ning huvialakoolis. Gümnaasiumiastmes pakutakse õpet rahvusvahelises koolis IB õppe diplomiprogrammi alusel, erakoolis e-õppe vormis e-gümnaasiumis ning spordigümnaasiumis õppursportlastele loodud kombineeritud õppevormis Tallinnas ja Otepääl. Huvikoolis pakutakse õpet erinevas vanuses eelkooliealiste laste rühmades ja erineva sisuga huviringides.
Tulud, kulud ja personal
Sihtasutuse tulud kokku aruande perioodil olid 9,90 mln eurot ja tegevuskulud kokku olid 9,99 miljonit eurot. Sihtasutuse keskmine töötajate arv taandatud täistööajale oli 144 töötajat. Aruandeperioodil moodustasid sihtasutuse tööjõukulud 5,92 mln eurot. Juhatus koosnes aruandeaastal kahest liikmest, majandusaasta jooksul juhatuse liikmete arv ei muutunud. Sihtasutuse nõukogu koosnes aruandeaastal neljast liikmest, majandusaasta jooksul nõukogu liikmete arv ei muutunud. Nõukogu liikmetele kohustuste täitmise eest töötasu ei makstud ja soodustusi ei tehtud.
Olulisemad sündmused majandusaastal
Aruandeaasta peamised tegevused ja olulisemad sündmused olid: 1. Õppe- ja huvitegevuse plaanipärane korraldamine Audentese Erakoolis (põhikool ja gümnaasium); 2. Õppe- ja sporditegevuse plaanipärane korraldamine Audentese Spordigümnaasiumis; 3. Õppe- ja huvitegevuse plaanipärane korraldamine Audentese Huvikeskuses (eelkooliealiste laste rühmad ja erinevad huviringid); 4. Õppe ja huvitegevuse plaanipärane korraldamine Audentese Rahvusvahelises Koolis (rahvusvaheliselt akrediteeritud õppekava International Baccalaureate Diploma Program alusel); 5. Põhikooli õpilaste arv kasvas 4%, e-gümnaasiumi õpilaste arv kasvas 10% ja rahvusvahelise kooli õpilaste arv kasvas 10%; 6. Põhikooli lõpetas 48 õpilast (neist 6 riikliku kiituskirjaga), e-gümnaasiumi lõpetas 87 õpilast (sh 5 kuldmedaliga ja 2 hõbemedaliga), spordigümnaasiumi Tallinnas ja Otepääl lõpetas 62 õpilast (sh 7 kuldmedaliga ja 3 hõbemedaliga), rahvusvahelise gümnaasiumi (IB Diploma Program) lõpetas 27 õpilast; 7. IKT kaasajastamine koolimajades (õpetajate arvutid ja monitorid, nutiekraanid, mobiilsed nutiseadmed jms); 8. Organisatsiooni arengu- ja koolitusprojektide plaanipärane elluviimine; 9. Koolide arengut toetavate projektitegevuste elluviimine (Erasmus, Innove, KIK); 10. Siseveebi platvormi ja sisu uuendamine; 11. Audentese koolisiseste ja avalike podcastide sarja jätkamine; 12. Vaimse tervise webinaride ja juhtide arenguseminaride läbiviimine; 13. Audentese avalike podcastide täiendus (https://audentes.ee/podcast/); 14. Audentesele kui tööandjale pikendati Sotsiaalministeeriumi ja Euroopa Sotsiaalfondi programmi "Peresõbralik
Kommentaarid (0)