MUST TURG OÜ hetkeolukord
Juba 4805 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 15 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,9 punktiga ja kommenteeritud 42 korda.
Tegevusaruanne 2022
Must Turg OÜ on Eesti ettevõte, mis asutati novembris 2015. Sellest ajast alates on ettevõte pühendunud oma põhitegevusele - jaemüügile posti või interneti teel. Must Turg OÜ on e-kaubanduse pioneer, kes on pühendunud kvaliteetsete toodete pakkumisele laiale tarbijaskonnale. Ettevõtte e-pood on aktiivselt tegutsenud alates asutamisest, pakkudes laia valikut tooteid seinast seina. Nende kaubavalik hõlmab kõike alates autokaupadest, olmetehnikast, audiotehnikast kuni erinevate kodukaupade, lastekaupade ja muude erinevate hooajakaupadeni. See tähendab, et olenemata sellest, mida tarbijad otsivad, on tõenäoline, et nad leiavad selle Must Turg OÜ e-poest.
Ettevõtte majandusnäitajad on olnud märkimisväärsed. 2022. aasta müügikäive oli 144 623 eurot, mis on küll väiksem kui 2021. aasta 166 337 eurot, kuid siiski märkimisväärne. Aruandeaasta kahjum oli 2 386 eurot, võrreldes 2021. aasta kasumiga 669 eurot. See näitab, et kuigi ettevõte on silmitsi mõningate väljakutsetega, on nad siiski pühendunud oma tegevusele ja püüavad pidevalt parandada oma tootevalikut ja teenuseid.2023. aasta eesmärk on jätkata olemasoleva tegevusalaga. See tähendab, et Must Turg OÜ plaanib jätkata oma pühendumist e-kaubandusele, pakkudes tarbijatele laia valikut kvaliteetseid tooteid. Ettevõte on pühendunud oma klientide rahulolu tagamisele ja pidevale innovatsioonile, et pakkuda parimat võimalikku ostukogemust.
Kokkuvõttes on Must Turg OÜ pühendunud ettevõte, mis on pühendunud oma klientidele parima võimaliku teenuse pakkumisele. Nende lai tootevalik ja pühendumus kvaliteedile teevad neist suurepärase valiku kõigile, kes otsivad kvaliteetseid tooteid internetist.
Kommentaarid (0)