GOTRAVEL AS
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
GOTRAVEL AS hetkeolukord
Juba 4956 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 28 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja kommenteeritud 20 korda.
Tegevusaruanne 2023
AS GoTravel on üks suurematest Eesti kapitalil tegutsevatest reisibüroodest, olles esindatud kuues Eesti linnas – büroodega
Tallinnas, Tartus, Rakveres, Jõgeval ja Pärnus ning reisikonsultantidega Viljandis. 2023. aasta müügist moodustas ärikliendi (sh riigiasutuste) osa 50% (2022. a. 38%), erakliendi osa 47% (2022. a. 60%), ja sissetuleva turismi osa 3% (2022. a. 2%).
2023. aasta algas hoogsalt nii erakliendi kui ka ärikliendi valdkonnas. Jätkuvalt oli väga aktiivne pakettreisimüük eraklientidele, aga erinevalt eelnevast aastast algas 2023. aasta väga edukalt ka ärikliendimüügis. Mitmel kuul ületas äriklientide reisiteenuste maht eelmise aasta sama kuud kahekordselt – hoogsalt reisisid nii riigiasutuste kui ka erasektori töötajad. Kogu aastat saatis pigem pidev kasvutrend erinevate reisiteenuste osas, ühiskond taastus varasemast lukustavast viirusest ning sõja mõjul tekkinud hinnatõusude ja erisustega pigem kohaneti.
Jõudsalt elavnes ja näitas head kasvu ka pikalt ettevalmistatud elamusreiside portfell, mille sisuks on pigem kaugemad ja eksootilisemad kultuurireisid väikestes seltskondades ning mis on ka veidi kõrgemas hinnaklassis. Sissetuleva turismi sektoris kaugturud ei ole veel taastunud ja endiselt jäädi pigem äraootavale seisukohale tulenevalt meie riigi lähedusest sõjatsoonile.
Küll aga andsid lähiriigid Skandinaaviamaade ja eelkõige Soome näol Eestile taas võimaluse ning tänu pikaajalistele headele suhetele kosus sissetuleva turismi sektor just nende riikide turistide külastuste najal.
2023. aasta suurima hüppe nii protsentuaalses võrdluses eelneva aastaga kui müügimahult tegi siiski ärikliendi sektor – lepinguliste äriklientide müügimaht kasvas aastases võrdluses ca 60%. Olulise osa selles annavad ka riigisektori kliendid.
Arendustegevuses oli 2023. aasta väga produktiivne - keskendusime eelkõige reisikonsultandi tööprotsesside hõlbustamisele.
Vahetasime välja eraklientide veebipäringute süsteemi, mis nüüd on oluliselt suurema kasutusmugavusega. Aasta teises pooles rakendasime sama programmi ka äriklientide reisipäringute haldamiseks. Paralleelselt keskendusime ka avaliku veebi taustaprogrammide uuendamisele, mis hõlbustab kodulehel kuvava info ajakohastamist. Samuti vahetasime välja ja programmeerisime veebilehe analüütika uuele GA4 statistika korjamisele, kuvamisele, jälgimisele.
Ettevõtte tegevuskulude osas jätkasime konservatiivselt. Töötajate ja väikese ettevõtte ühtsena hoidmiseks korraldasime traditsioonilisi ühisüritusi paar korda aastas, ning esmakordselt korraldasime väliskülalisega motivatsiooniürituse „Positiivsuse dividendid“, et toetada eelkõige töötaja vaimset tervist väga pingelise töö taustal. Koolitusel osalejate tagasiside andis kinnitust taoliste kohtumiste vajadusest ning olulisusest töötaja hoidmisest motiveerituna. Tulenevalt töömahu suurenemisest värbasime 2023. aastal 4 uut töötajat.
2024. aasta on alanud hoogsalt nii era- kui ärikliendimüügis. Erakliendimüügis on lisaks turvalisele pakettreisile aktiivne ka elamusreiside müük. Ärikliendimüügis oleme äraootaval seisukohal riigi tegevuse osas kulude (sh reisikulude) kokkuhoius, seni see veel märkimisväärset mõju avaldanud ei ole. Nii era- kui äriklient on mõlemad reisiostmisel valvsad ja uuritakse pidevalt reisipiirkondade ja -partnerite tausta ning hetkeolukorda, selles osas usaldatakse meid kui pikaajaliselt turul tegutsevat professionaalset ja usaldusväärset oma valdkonna eksperti. Sissetuleva turismi osas on ootused kõrged, kuna käesolevaks aastaks on juba tehtud palju siduvaid broneeringuid nii üksikute teenuste kui ringreiside osas. Kaugturud on hakanud varasemate aastatega võrreldes küll aktiivsemalt suhtlema, kuid olulisel määral reisitellimusi me sealt veel sel aastal ei looda.
Äritegevuse hooajalisus on valdkonniti erinev – ettevõtte enda korraldatud reiside realiseerumise kõrgaeg on aprillist septembrini, vahendatavate pakettreiside tippkuud on aprill-mai ja september-oktoober, äriklientide reisivajadus on kõige suurem veebruar-juuni ja september-november. Samas reisiteenuste broneerimine ja reiside ettevalmistamine on pigem jaotunud aasta peale üsna ühtlaselt.
Äritegevusega kaasnevad olulised keskkonna- ja sotsiaalsed mõjud – kuna oleme valdavalt edasimüüjad, siis keskkonnamõju me ise otseselt ei tekita. Küll aga on klientide otsuste juures erinevate alternatiivide vahel valides üha olulisem konkreetse lennu- vms ettevõtte ja majutusasutuse keskkonnale jäetav jälg. Sotsiaalne mõju on reisiettevõttetel olemuslikult keskmisest suurem – ladusalt korraldatud ärireis loob ärikliendile eeldused tulemuslikeks ärikohtumisteks ja õnnestunud puhkusereis annab positiivset energiat järgnevateks kuudeks.
Valuutakursid ja intressimäärad ettevõttele olulist mõju ei avalda. Enamik reisiteenuste hindu on partneritega kokku lepitud eurodes, vähesel määral kaugemate riikide puhul USA dollarites. Intressikohustusi ettevõttel ei ole.
Ettevõtte juhtkond on seisukohal, et AS GoTravel on jätkusuutlik ja arenev ettevõte. Riskide maandamise juures on meie
GOTRAVEL AS kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?