MAKSMI OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
MAKSMI OÜ hetkeolukord
Juba 1548 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 179 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Sissejuhatus.
Olulisim projekt oli trammirööbaste, isolatsioonimaterjalide, pöörangute ja trammiteede tarne AS Merkole Vanasadama trammiliini ehituse tarbeks. Võime uhkusega nentida, et Vanasadama trammiliin on ehitatud OÜ Maksmi poolt tarnitd materjalidest.
2024. aastaks on meie tellimuste portfell juba umbers 3 000 000 eurot . Neist olulisemad Eestis: - leping Leonhard Weiss OÜ-ga Tondi ristmiku rekonstrueerimisprojekti materjalide tarneks 194 168 eurot; - leping KMG Infra OÜ-ga TLT Vana Lõuna trammidepoo uute pöörangute tarneks 714 800 eurot.
- OÜ Polarwerk trammipröörangu tarne Tondi trammipeatuse rekonstrueerimiseks 86 590 eurot; - Enefit Power AS raudtee pealisehitise materjalide tarne 50 505 eurot; - KMG Infra OÜ raudtee pealisehitise materjalide tarne Rail Baltica Ülemiste terminali ehituseks 2024.-2025. 594 852 eurot;
Leedus on sõlmitud lepingud raudtee pealisehituse materjalide tarneks: - LTG Infra UAB 970 000 eurot; - UAB Transachema 157 000 eurot.
Lätis on sõlmitud materjalide tarnelepingud: - SIA Rigas Satiksme trammide piduriklotsid 61 474 eurot; - SIA Rigas SRP SIA trammiteede detailid 49 560 eurot;
Jätkame koostööd kõigi oma kauaaegsete tarnijatega:
Šveitsi raudteeehitusmaterjalide tootjad Tenconi SA ja Schwihag AG, Saksamaa raudtehitusmaterjalide tootjad CDP Railwaysystems GmbH;
Seal-Able GmbH, Paul Müller GmbH, Tšehhi trammipöörangute tootja Praška Stroirna SA ja raudtee automaatika tootja Elektroline SA. Samuti jätkub koostöö Prantsuse rööpatootjaga Saarstah Rail ja paljude teiste partneritega.
Esinduslepingud ja pikaajalised vastastikku kasulikud suhted nimetatud ettevõtetega võimaldavad julgelt osaleda eelseisvatel hangetel nii 1520 mm rööpmelaiusega raudteedel, kui ka Rail Baltica 1435 mm raudteel aga samuti ka trammiteede valdkonnas.
Erinevalt paljudest konkurentidest hoiame endiselt laos kõige nõutumaid materjale, mis võimaldab klientide tellimusi kiiresti täita.
Kokkuvõttes usun, et ca 5-6 miljoni euro suurune käive on ettevõtte jaoks 2024. aastal täiesti reaalne.
Riskid jäävad samaks.
Hoolimata majanduslangusest on infrastruktuuri ehitamise ja hooldamisega ning sellega seotud materjalide tarnimise ja tootmisega tegelevad ettevõtted suhteliselt heas seisus.
Kuna enamik projekte on EL või riigi kaasfinantseering, on riskid klientide maksevõimele suhteliselt madalad. Meie käive tuleb 90% ulatuses müügist kas vahetult riigile kuuluvatele ettevõtetele või ja müügist Euroopa Liidu või balti riikide poolt rahastatud projektidele.
Peale sõja puhkemist Ukrainas lõpetasime koheselt ja täielikult koostöö Venemaa ja Valgevene ettevõtetega.
Tarneahela probleemidega võivad kaasneda väikesed riskid ning sellest tulenevad viivised ja muud lisakohustused.
Tulud, kulud ja kasum.
2023. aastal moodustas OÜ Maksmi müügitulu 6 291 421 euro. Sellest raudtee pealisehitusmaterjalide müük oli 6 223 034 euro, muud teenusede osutamine on 68 387 euro. OÜ Maksmi müügitulust moodustas 62,70% Eestis, 16,75% Leedus, 19,78% Lätis.
OÜ Maksmi brutokasumiks kujunes 884 164 euro. Üldhalduskulud olid 412 281 euro, turustuskulud 56 139 euro. Ettevõtte 2023. aasta kasum moodustas 412 728 euro.
Peamised Finantssuhtarvud.
MAKSMI OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?