Rohkema info nägemiseks:

SCARPIO OÜ

1
Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 2567; jälgijaid - 35. Arvustusi - 4; Artikleid 1+ "Kirjuta SCARPIO OÜ kohta arvamuslugu!"

SCARPIO OÜ hetkeolukord

Juba 2567 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 35 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Scarpio OÜ alustas aktiivset majandustegevust 2001 aastal. Ettevõte on omas valdkonnas juhtiv materjalide ja tooraine pakkuja, kelle peamisteks klientideks on Eesti toiduainete tööstused. Põhilisteks partneriteks on kõrge kvaliteedi ja usalduse poolest tuntud Euroopa tootjad.

Toodete valik ja põhitegevus on maitse ja lisaainete müük, erinevate materjalide, seadmete ning tehnoloogia pakkumine. Ettevõtte tarneahel on efektiivne ja toimiv, lisaks Euroopa tootjatele on loodud ostu kontaktid tootjatega Hiinast, Indiast, jm. Arengukavas näeme ette sarnase tegevusega ettevõtete konsolideerimise võimalust, et suurendada veelgi turuosa ja toodete valikut.

Scarpio OÜ soetas 2020.aastal Eesti Soolakaubandus OÜ osadest 50%.

Ettevõtte käive 2022. aastal oli 3 683 242 eurot (2021: 3 409 098 eurot). Ettevõtte 2022. aasta kasum oli 372 813 eurot (2021: 329 516 eurot) .

Ettevõttes on kaks juhatuse liiget ja neli töötajat. Tööjõukulud koos maksudega moodustasid 2022. aastal 149 454 eurot (2021: 109 521 eurot).

Peamised finantssuhtarvud 2022 2021

Müügitulu 3 683 242 3 409 098

Tulu kasv 8% 18,77%

Brutokasum 820 783 761 372

Brutokasumi määr 22% 22%

Puhaskasum/kahjum 372 813 329 516

Puhasrentaablus 10,12% 9,67%

Lühiajaliste kohustiste kattekordaja 3,90 3,90

ROA 22,00% 22,48%

ROE 29,69% 31,90%

Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: (cid:127) Käibekasv (%) = (müügitulu 2022 - müügitulu 2021) / müügitulu 2021 x 100 (cid:127) Brutokasumi määr (%) = brutokasum/müügitulu x 100 (cid:127) Puhasrentaablus (%) = puhaskasum/ müügitulu x 100 (cid:127) Lühiajaliste kohustiste kattekordaja (kordades) = käibevara/ lühiajalised kohustised (cid:127) ROA (%) = puhaskasum / varad kokku x 100 (cid:127) ROE (%) = puhaskasum / omakapital x 100

Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks 2023. aastal on plaanis jätkata ettevõtte tegevusega.

COVID 19 mõju:

Probleemiks olid ülemaailmselt kaupade tarned nii Indiast kui Hiinast. India tarned on võrreldes varasema ajaga kahekordistunud. Et ennetada probleeme Hiinaga, telliti kaupu rohkem lattu, mis aga alandas ettevõtte kasumit kuna varem olid otsetarned klientidele. Kriisi mõju Scarpio

OÜ-le tuleneb peamiselt HoReCa sektori müügilangusest ( üritusi ei korraldata ja restoranid kinni). Kuna Scarpio OÜ-l on HoReCa sektor vaid väikene osa, siis negatiivne mõju ettevõtte käibele 2021 ja 2022 oli 10-15%.

SCARPIO OÜ kontaktid

Koostööpartnerid

Ettevõtte suurimad koostööpartnerid

EE- Eesti

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.