SCARPIO OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
SCARPIO OÜ hetkeolukord
Juba 2567 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 35 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
Scarpio OÜ alustas aktiivset majandustegevust 2001 aastal. Ettevõte on omas valdkonnas juhtiv materjalide ja tooraine pakkuja, kelle peamisteks klientideks on Eesti toiduainete tööstused. Põhilisteks partneriteks on kõrge kvaliteedi ja usalduse poolest tuntud Euroopa tootjad.
Toodete valik ja põhitegevus on maitse ja lisaainete müük, erinevate materjalide, seadmete ning tehnoloogia pakkumine. Ettevõtte tarneahel on efektiivne ja toimiv, lisaks Euroopa tootjatele on loodud ostu kontaktid tootjatega Hiinast, Indiast, jm. Arengukavas näeme ette sarnase tegevusega ettevõtete konsolideerimise võimalust, et suurendada veelgi turuosa ja toodete valikut.
Scarpio OÜ soetas 2020.aastal Eesti Soolakaubandus OÜ osadest 50%.
Ettevõtte käive 2022. aastal oli 3 683 242 eurot (2021: 3 409 098 eurot). Ettevõtte 2022. aasta kasum oli 372 813 eurot (2021: 329 516 eurot) .
Ettevõttes on kaks juhatuse liiget ja neli töötajat. Tööjõukulud koos maksudega moodustasid 2022. aastal 149 454 eurot (2021: 109 521 eurot).
Peamised finantssuhtarvud 2022 2021
Müügitulu 3 683 242 3 409 098
Tulu kasv 8% 18,77%
Brutokasum 820 783 761 372
Brutokasumi määr 22% 22%
Puhaskasum/kahjum 372 813 329 516
Puhasrentaablus 10,12% 9,67%
Lühiajaliste kohustiste kattekordaja 3,90 3,90
ROA 22,00% 22,48%
ROE 29,69% 31,90%
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: (cid:127) Käibekasv (%) = (müügitulu 2022 - müügitulu 2021) / müügitulu 2021 x 100 (cid:127) Brutokasumi määr (%) = brutokasum/müügitulu x 100 (cid:127) Puhasrentaablus (%) = puhaskasum/ müügitulu x 100 (cid:127) Lühiajaliste kohustiste kattekordaja (kordades) = käibevara/ lühiajalised kohustised (cid:127) ROA (%) = puhaskasum / varad kokku x 100 (cid:127) ROE (%) = puhaskasum / omakapital x 100
Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks 2023. aastal on plaanis jätkata ettevõtte tegevusega.
COVID 19 mõju:
Probleemiks olid ülemaailmselt kaupade tarned nii Indiast kui Hiinast. India tarned on võrreldes varasema ajaga kahekordistunud. Et ennetada probleeme Hiinaga, telliti kaupu rohkem lattu, mis aga alandas ettevõtte kasumit kuna varem olid otsetarned klientidele. Kriisi mõju Scarpio
OÜ-le tuleneb peamiselt HoReCa sektori müügilangusest ( üritusi ei korraldata ja restoranid kinni). Kuna Scarpio OÜ-l on HoReCa sektor vaid väikene osa, siis negatiivne mõju ettevõtte käibele 2021 ja 2022 oli 10-15%.
SCARPIO OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?