SCARPIO OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
SCARPIO OÜ hetkeolukord
Juba 2905 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 34 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Scarpio OÜ alustas aktiivset majandustegevust 2001 aastal. Ettevõte on omas valdkonnas juhtiv materjalide ja tooraine pakkuja, kelle peamisteks klientideks on Eesti toiduainete tööstused. Põhilisteks partneriteks on kõrge kvaliteedi ja usalduse poolest tuntud Euroopa tootjad.
Toodete valik ja põhitegevus on maitse ja lisaainete müük, erinevate materjalide, seadmete ning tehnoloogia pakkumine. Ettevõtte tarneahel on efektiivne ja toimiv, lisaks Euroopa tootjatele on loodud ostu kontaktid tootjatega Hiinast, Indiast, jm. Arengukavas näeme ette sarnase tegevusega ettevõtete konsolideerimise võimalust, et suurendada veelgi turuosa ja toodete valikut.
Scarpio OÜ soetas 2020.aastal Eesti Soolakaubandus OÜ osadest 50%.
Ettevõtte käive 2023. aastal oli 4 163 445 eurot (2022: 3 683 242 eurot). Ettevõtte 2023. aasta kasum oli 555 584 eurot (2022: 372 813 eurot) .
Ettevõttes on kaks juhatuse liiget ja neli töötajat. Tööjõukulud koos maksudega moodustasid 2023. aastal 158 896 eurot (2022: 149 454 eurot).
Peamised finantssuhtarvud 2023 2022
Müügitulu 4 163 445 3 683242
Tulu kasv 13,03% 8%
Brutokasum 891 302 820 783
Brutokasumi määr 21,4% 22%
Puhaskasum/kahjum 555 584 372 813
Puhasrentaablus 13,34% 10,12%
Lühiajaliste kohustiste kattekordaja 3,97 3,90
ROA 29,51% 22,00%
ROE 37,29% 29 69%
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: (cid:127) Käibekasv (%) = (müügitulu 2023 - müügitulu 2022) / müügitulu 2022 x 100 (cid:127) Brutokasumi määr (%) = brutokasum/müügitulu x 100 (cid:127) Puhasrentaablus (%) = puhaskasum/ müügitulu x 100 (cid:127) Lühiajaliste kohustiste kattekordaja (kordades) = käibevara/ lühiajalised kohustised (cid:127) ROA (%) = puhaskasum / varad kokku x 100 (cid:127) ROE (%) = puhaskasum / omakapital x 100
Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks 2024. aastal on plaanis jätkata ettevõtte tegevusega.
Probleemiks olid ülemaailmselt kaupade tarned nii Indiast kui Hiinast. India tarned on võrreldes varasema ajaga kahekordistunud. Et ennetada probleeme Hiinaga, telliti kaupu rohkem lattu, mis aga alandas ettevõtte kasumit kuna varem olid otsetarned klientidele. Kriisi mõju Scarpio
OÜ-le tuleneb peamiselt HoReCa sektori müügilangusest ( üritusi korraldatakse vähem ning otsitakse odavust).
SCARPIO OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?