Rohkema info nägemiseks:

NORDKALK AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 5737; jälgijaid - 368. Arvustusi - 1; Artikleid 1+ "Kirjuta NORDKALK AS kohta arvamuslugu!"

NORDKALK AS hetkeolukord

Juba 5737 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 368 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,6 punktiga ja kommenteeritud 33 korda.

Tegevusaruanne 2024

Sissejuhatus

Nordkalk AS kuulub Nordkalk kontserni, kontserni emaettevõte on Nordkalk OY AB. Nordkalk kontsern kuulub SigmaRoc kontserni, mis on kaevandatavate materjalide sektorile spetsialiseerunud ettevõte.

Grupi strateegiline eesmärk on säilitada, tugevdada ja parendada tütarettevõtete tegevust, kasutades ära nende kohalikke eeliseid, et tagada kogukonnale, investoritele, klientidele ja tarnijatele võimalikult tugev positsioon oma turgudel.

2024. aastal toodeti Nordkalk AS-is lubjakivi, dolomiiti ja jahvatatud lupja ning jätkus tavapärane müügitegevus.

Tehnoloogilise dolomiidi osas oli müük 2024. aastal varasemate aastatega võrreldes jätkuvalt väiksem ekspordimahtude kahanemise tõttu väetisetööstusele. Eksport põllumajanduse segmenti kahanes samuti võrreldes eelneva aastaga. Sellest tingituna kujunesid müügimahud kokkuvõttes väiksemateks võrreldes eelneva aastaga.

Lubjakivi müük 2024. aastal ehitusmaterjalide tootmise ja tee-ehitusprojektidele oli vastav projektide mahule meie müügipiirkonnas ja oli eelmise aasta müügist mõnevõrra suurem. Eksport kontsernisiseste saadetiste näol oli vähene, nii nagu eelneval aastal.

Peenpurustatud lubjakivitoodete osas müük püsis eelneva perioodiga võrreldes samal tasemel.

Lubja müük püsis samal madalal tasemel nagu eelmisel aastal. Negatiivne mõju müügile viimase kahe aasta jooksul tuli energiasektorist, kus lubja kasutus vähenes põlevkivist toodetud elektrienergia tootmismahu ja suurenenud konkurentsi tõttu. Ehitusmaterjalide- ja keemiatööstusele tarnitavad kogused võrreldes eelnevate aastatega samuti mõnevõrra kahenesid. Endiselt avaldab lubja müügile suuremal määral negatiivset mõju Valgevene päritoluga lubja olemasolu Eesti turul. Põhjuseks Euroopa

Liidu CO2 heitmekvootide regulatsioonid ja euroala kõrgemad energiahinnad ning sellest tulenev ebavõrdne konkurents.

Ettevõtte toodete ja kasutusvaldkondade mitmekesisuse tõttu ei mõjuta hooajalisus Nordkalk AS-i tegevust olulisel määral. On müügisegmente, kus tooteid kasutatakse aastaringselt (nt. keemia-, sööda-, ehitusmaterjalide segmendid). Osa toodete gruppidest on hooajalise kasutusega nagu teedeehitus ja põllumajandus. Hooajalisus avaldab kõige rohkem mõju Kurevere ja Vasalemma karjääride tegevusele.

Kurevere karjääri tarned Virtsu sadamast peatatakse talveperioodiks ning Vasalemma karjääri toodangut kasutatakse põhiliselt teedeehituses, mis on samuti hooajaline.

Tulud, kulud ja kasum 2024. aastal oli Nordkalk AS müügitulu 13,1 miljonit eurot (2023: 14,1 miljonit eurot). Sellest 98% moodustas toodangu- ja 2% muu müügitulu. Aruandeaastal toodangu müügitulu kahanes 7%, muu

NORDKALK AS kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.