Rohkema info nägemiseks:

TOP CONNECT OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 9761; jälgijaid - 173. Arvustusi - 1; Artikleid 1+ "Kirjuta TOP CONNECT OÜ kohta arvamuslugu!"

TOP CONNECT OÜ hetkeolukord

Juba 9761 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 173 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

OÜ Top Connect alustas oma majandustegevust 12.12.2000.a.

Top Connect OÜ kuulus kuni 30.06.2022 rahvusvahelisse kontserni, mille emaettevõte on Eestis asuv Space Holding OÜ. 30.06.2022 toimus ettevõtte müügi tehing, mille käigus omandas 95% Top Connect OÜ osadest Velos IoT Jersey Limited, 5% on oma osad. Top Connect OÜ põhitegevuseks on telekommunikatsiooniteenuste pakkumine.

2024. a müügitulu oli 8 102 TEUR, 2023.a. 7 183 TEUR, suurenedes aastaga 12,8%.

Bilansi maht majandusaasta lõpus oli 4 003 TEUR, 2023. aastal oli vastav näitaja 4 079 TEUR.

2022. aastal vähendati osakapitali, et viia kapital vastavusse äriseadustikuga (ÄS §176), kuid tulenevalt kahjumist ei vastanud omakapital 31.12.2023 ikkagi äriseadustikule. Omakapital on seadusega vastavusse viidud 2024. aastal.

2024. aasta kasum oli 963 TEUR, 2023. a kahjum 999 TEUR. Peamiselt oli kasum saavutatud tegevuskulude kokkuhoiu ja partneritega läbirääkimiste tulemusena lepinguliste hindade ülevaatamisest ja korrigeerimisest.

OÜ Top Connect-is oli 2024.a töötajate keskmine arv 32 ja nendele arvestatud töötasude kogusumma koos sotsiaalmaksudega oli 1 942 TEUR, 2023.a oli keskmiselt 39 inimest oli tööjõukulude summa 1 955 TEUR.

Klientidele väljastatakse arveid nii EUR kui ka USD valuutas ja pangas hoitakse raha lisaks EUR ka USD. Valuutakursi mõju oli 2024. aastal -11

TEUR, 2023. aastal -9 TEUR.

Keskkonna mõjud:

Elektroonikajäätmed: Telekommunikatsiooniteenused sõltuvad elektroonikaseadmetest, näiteks mobiiltelefonidest, ruuteritest, serveritest jne.

Nende seadmete kasutamisel ja väljavahetamisel tekib suur hulk elektroonikajäätmeid. Nende jäätmete korralik käitlemine, ringlussevõtt ja taaskasutamine on oluline, et vähendada nende keskkonnamõju.

Energiatarbimine:

Telekommunikatsioonivõrgud ja andmekeskused vajavad suures koguses elektrienergiat. Nende süsteemide toimimine ja jahutamine nõuab suuri energiakoguseid ning seega võib telekommunikatsiooniteenuste pakkumine kaasa tuua kasvuhoonegaaside heitkoguste suurenemist ja kliimamuutustele avalduvat mõju. Ettevõtted saavad keskkonnamõju vähendada, valides taastuvenergiaallikatest pärineva elektrienergia ja optimeerides energiatõhusust oma taristus.

Tarbimise ressursid:

Telekommunikatsiooniteenuste osutamiseks on vaja infrastruktuuri, nagu sidekaablid, satelliidid, mobiilimastid jne. Nende taristute ehitamine, hooldamine ja laiendamine vajavad loodusvarade, sealhulgas metallide, maavarade ja muude ressursside kasutamist. Säästliku tarbimise ja materjalide taaskasutamise meetmete rakendamine võib aidata vähendada telekommunikatsiooniteenuste keskkonnamõju.

Sotsiaalsed mõjud:

Ühenduvus ja infovahetus: Telekommunikatsiooniteenused võimaldavad inimestel üksteisega suhelda ja jagada infot. Need teenused parandavad ühenduvust, võimaldades inimestel suhelda pereliikmete, sõprade ja kolleegidega sõltumata geograafilisest asukohast. See soodustab infovahetust ja ühendustunnet, toetades suhteid ja suhtlusvõrgustikke.

Majanduslik areng: Telekommunikatsiooniteenused on majandusliku arengu jaoks olulised. Need võimaldavad äritegevust, võimaldades ettevõtetel ja ettevõtjatel suhelda klientide, tarnijate ja partneritega. Telekommunikatsiooniteenuste kättesaadavus ja kvaliteet mõjutavad ettevõtluse ja majanduskasvu dünaamikat, luues töökohti ja soodustades innovatsiooni.

Ligipääs teadmistele ja haridusele: Telekommunikatsiooniteenuste kättesaadavus mängib olulist rolli hariduse ja teadmiste levitamisel. Need teenused võimaldavad juurdepääsu online-koolitustele, veebipõhistele ressurssidele ja kaugõppe võimalustele, võimaldades inimestel õppida iseseisvalt ja arendada oma oskusi. Selle tulemusena võib telekommunikatsiooniteenuste laialdane kättesaadavus aidata kaasa hariduse taseme tõstmisele ning soodustada teadmistepõhist ühiskonda.

Sotsiaalne kaasatus: Telekommunikatsiooniteenused aitavad kaasa sotsiaalsele kaasatusele, pakkudes ligipääsu digitaalsetele teenustele, teabevahetusele ja ühiskondlikele võrgustikele. Need teenused võivad aidata vähendada digitaalset lõhet, võimaldades ka neil, kellel pole juurdepääsu traditsioonilistele teenustele, osaleda digitaalses maailmas ja kasutada selle pakutavaid võimalusi.

Hooajalisus:

Tarbijakäitumine: Mõned telekommunikatsiooniteenuste kasutamise mustrid võivad olla hooajaliselt seotud. Näiteks võib suvekuudel suureneda mobiilside kasutamine, kui inimesed reisivad rohkem ja veedavad rohkem aega väljaspool kodu. Samuti võib pühadeperioodil suureneda andmeside kasutamine, kuna inimesed saadavad rohkem sõnumeid ja jagavad rohkem fotosid ja videoid.

TOP CONNECT OÜ kontaktid

Koostööpartnerid

Ettevõtte suurimad koostööpartnerid

EE- Eesti

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.