Rohkema info nägemiseks:

COFFEE IN OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 10075; jälgijaid - 21. Arvustusi - 0; Artikleid 0 "Kirjuta COFFEE IN OÜ kohta arvamuslugu!"

Ettevõtte lugu

Kõik sai alguse ühest unustamatust kogemusest. Arvi oli oma varasema töö tõttu Inglismaal ja ootas raudteejaamas rongi. Aja sisutamiseks läks ta kohvikusse ning tellis endale kohvi. Midagi nii täiuslikku ei olnud ta varem saanud, veel vähem Eestist. Suure nautimise tõttu kaotas ta veel ka ajataju ning jäi oma rongist maha.


Tol samal hetkel võttis ta vastu otsuse, et Eestisse naastes soovib ta pakkuda samasugust kogemust teistelegi. Ta müüs oma senised ettevõtted maha ja asutas Coffee In-i.

Aasta oli siis 2004.

uuri lisaks

COFFEE IN OÜ kontaktid

COFFEE IN OÜ tegevusaruanne 2023

OÜ Coffee IN põhitegevusalaks on kohvipoodide keti arendamine Eestis. 2015. aastal aset leidnud tehingu tulemusel sai ettevõtte endale, lisaks „Coffee IN“ kaubamärgile, ka „Yo!“ kaubamärgi opereerimise õigused. OÜ Coffee IN tootesortimenti kuuluvad värskelt röstitud ubadest valmistatud kuumad ja külmad kohvijoogid, Yo! põhitooted on erinevate lisanditega serveeritav külmutatud jogurt ning värskelt külmutatud marjadest valmistatavad smuutid. Ettevõte on vastu võtnud strateegilise otsuse laiendada frantsiisialast koostööd ning vähendada oluliselt enda poolt opereeritavate kohvipoodide arvu,
Koostööpartnerid

Ettevõtte suurimad koostööpartnerid

EE- Eesti

Dropdown

kõik artiklid

Hooajalised kohvitrendid: mis on sel aastal moes?

Aastaaegade vaheldumisega muutuvad ka meie kohvieelistused. Kohvi hooajalisus ei tähenda ainult kohviubade korje tsükleid; see on ka maitsete ja kogemuste peege
ssb.ee
Aastaaegade vaheldumisega muutuvad ka meie kohvieelistused. Kohvi hooajalisus ei tähenda ainult kohviubade korje tsükleid; see on ka maitsete ja kogemuste peegeldus, mis resoneerivad iga aastaaja ilmastiku ja meeleoluga. Hooajalised kohvitrendid on selle dünaamilise vastastikmõju peegeldus meie keskkonna ja maitsemeelte vahel. Iga aastaaeg toob endaga kaasa ainulaadse trendide komplekti, mis mõjutab seda, kuidas me kohvi tarbime. Alates suvistest värskendavatest jääjookidest kuni talviste lohutavate lattedeni dikteerivad aastaajad kohvituru pakkumisi ja tarbijate eelistusi. Kevadine

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Pildid ja fotod

Ettevõtte referentsid ja brändipildid

?
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.