Rohkema info nägemiseks:

MODERA AS

1
Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 4527; jälgijaid - 11. Arvustusi - 4; Artikleid 1+ "Kirjuta MODERA AS kohta arvamuslugu!"

MODERA AS hetkeolukord

Juba 4527 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 11 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 3 korda.

Tegevusaruanne 2022

Ettevõttest

Modera põhiline ärisuund on tarkvara-kui-teenus (Software as a Service - SaaS) müük autode müügi, turunduse, vahenduse, tootmise ja maale toomisega tegelevatele ettevõtetele. Mõnevõrra väiksema fookusega on nii-öelda rätseplahendused konkreetsetele klientidele, näiteks spetsiifiliste veebilehtede loomine.

Modera hinnangul on autotööstus olnud pikalt üks innovatsiooni ja disainivaldkonna vedureid. Viimastel aastatel on autotööstus sattunud ka rohepöörde keskmesse. Selle kõige kõrval on aga automüügi ja klienditeeninduse valdkonnas arengud toimunud aeglasemalt. Nutikad infotehnoloogialahendused pole selles valdkonnas veel kuigi levinud. Suur osa infost liigub paberil või e-maili teel, palju tööd tuleb teha käsitsi ning erinevad osapooled dubleerivad teineteise tegevusi.

Modera näeb, et automüügi ja -teeninduse protsessi saab ja peab oluliselt sujuvamaks ja kasutajasõbralikumaks muutma ning on sellega ka juba algust teinud. Praegused vananenud lahendused kulutavad aega ja põhjustavad lisatööd nii klientidele kui müüjatele. Optimeerides protsessi ning hoides kokku nii automüüjate ressurssi kui ka lõpptarbijate salongikülastustele kuluvat kütust, Modera näeb enda tegevusel olulist mõju autotööstuse jätkusuutlikumaks muutumisel.

Modera on loonud Eestis tooteplatvormi, mille vahendusel on müüdud autosid rohkem kui 2 miljardi euro eest. Viimasel ajal on palju juttu olnud, et Eesti peaks liikuma IT allhankijast toodete väljatöötajateks.

Modera on oma tooteplatvormiga seda saavutanud ning jätkab kiiret kasvu.

Modera suudab oma tooteplatvormi sobivatest osadest ehitada autotootjate jaoks sobivad lahendused efektiivselt. Näitena võib tuua automüügis palju kõlapinda leidnud agendimudeli, mida mitmed autotootjad rakendavad. Moderal on praegu agendimooduli juurutamine ühe autotootjaga realiseerimisel. Selliste lahenduste realiseerimisel tähendab see tavaliselt lahenduse skaleerimist terves regioonis, mis võimaldab

Moderal tulu hüppeliselt kasvatada.

Tegevuskeskkonnast 2022. aasta Euroopa autoturul olid suurimateks faktoriteks ebakindlus energiahindades, suur inflatsioon ning kasvavad intressimäärad. Modera tegevuskeskkonnale on endiselt need mõjud nii positiivsed kui negatiivsed. Positiivne mõju on selles, et automüüjad on sunnitud optimeerima oma tegevusi ning Modera tooted on just selleks loodud. Samas paneb olukord automüüjaid põhjalikumalt kaaluma lisainvesteeringuid.

Modera äritegevuses ei ole olulist hooajalisust ning võib olla mõjutatud üldisest majanduslangusest, kui investeeringuid piiratakse. See mõju oleks piiratud kasvu aeglustumisega, mitte litsentsitasude

MODERA AS kontaktid

Koostööpartnerid

Ettevõtte suurimad koostööpartnerid

EE- Eesti

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.