SCANDINAVIAN BRANDS OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
SCANDINAVIAN BRANDS OÜ hetkeolukord
Juba 841 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
Scandinavian Brands OÜ on loodud 2016. aasta novembris. Ettevõtte peamine tegevusvaldkond on Skandinaavia kosmeetika ja elustiilibrändide jaemüük e-kanalis ja hulgimüük Baltikumis tegutsevatele edasimüüjatele.
2017. aastal alustas ettevõte Rootsi apteegikosmeetika Löwengrip toodete maaletoomisega. 2018. aastal lisandus portfelli kaks uut Rootsi kaubamärki - looduskosmeetika ja parfüümibränd Björk and Berries ning kodu- ja köögiaksessuaaride märk Sagaform. 2019. aastal lisandus brändiportfelli juuksuritele ja jaekliendile suunatud Björn Axén ja ühtlasi avas Scandinavian Brands OÜ jaekliendile suunatud e-poe. 2020. aastal laienes sortiment kaubamärkidega Vakinme, Victorian, Lexington Casual Luxury, SG79|STHLM ja BARR Sweden. 2021. aastal lisandusid uued kaubamärgid apteegikosmeetika Atopik Finland, küünalde, kodulõhnade ja kehatoodete elustiilibränd Von Norten ning eksklusiivsed nišiparfüümimärgid Son Venin Norrast ning Nakuna Helsinki Soomest. Laiendasime müügi Lätti ning sõlmisime koostöölepingu Euroopa suurima kosmeetikaketiga Douglas.
Aruandeaastal toimus ettevõtte 100 % lise osaluse müük Tradehouse OÜ le, kes on alates 2022 aasta suvest eelnimetatud brandide esindaja
Eestis.
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?