SKORP-SHIPPING OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
SKORP-SHIPPING OÜ hetkeolukord
Juba 1073 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 41 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Aruanne tegevusest konsolideeritud aruande kohta.
1. Sissejuhatus
Aruande koostamise hetkel kuuluvad kontserni järgmised ettevõtted, välja arvatud emaettevõte (Skorp-Shipping OÜ): a. Marine Energy Solutions OÜ, Eesti b. SIA LG Logistics, Läti
Kontserni peamised tegevusvaldkonnad on: (cid:127) Laevade varustamine laevakütusega Läänemere piirkonnas.
(cid:127) Kontserni laevastiku kommertshalduse korraldamine.
(cid:127) Kontserni laevade tehniline juhtimine ja hooldus.
Kontserni ajalugu ulatub aastasse 2016, kui Saksamaa ettevõte Bomin Baltic lahkus Eestist, jättes turule teatud tühimiku. Sel ajal otsustasid kõik selle ettevõtte töötajad, kes olid pikaajalise kogemusega merekütuse kaubanduses, luua oma struktuuri. Selleks registreeriti kaks ettevõtet:
Marine Energy Solutions OÜ (MES) ning Jaanuaril 2017 Skorp-Shipping OÜ (SSH). Mõlemad ettevõtted kuulusid tol ajal ühtedele ja samadele inimestele, kuid ettevõtete tasemel olid nad iseseisvad ega konsolideerinud oma aruandlust.
Sellises struktuuris oli SSH ülesanne olla vara- või laevandus omanik (esialgu oli siis ainus laev Skorpion), samas kui MES täitis laeva kommertsoperaatori ja laevakütuse müüja ülesannet.
2020. aastal toimusid teatud struktuuri muutused, mille tulemuseks liideti need kaks ettevõtet ühte korporatiivsesse gruppi, kus SSH-st sai emaettevõte ja MES-ist 100% tütarettevõte. Funktsioonide jaotumine kontsernis jäi samaks.
2023. aastal liitus kontserniga veel üks ettevõte - Läti ettevõte SIA LG Logistics. Selle ettevõtte ülesanded olid sarnased MES-iga, kuid selle ettevõtte loomise mõte seisnes teatud eelistustes, mis võimaldasid Läti lipu alla tuua ettevõtte laevu.
Operatiivne tegevus
Aruandeaasta jooksul seisnes kontserni tegevus laevade varustamises laevakütusega traditsioonilistel turgudel (Eesti ja Soome turud) ning laevastiku laiendamises ja moderniseerimises. Täpsemalt saab ettevõtete tegevusest lugeda tegevusaruandes, mis on sisestatud kolme ettevõtte aastaaruandesse. Kontserni tasemel oli aasta üks suurimaid saavutusi see, et kõik kolm ettevõtet suutsid püsida väga keerulistel aegadel. 2022. aastal Venemaa suhtes kehtestatud sanktsioonide tõttu, mis olid seotud riigi pikaajalise ja praktiliselt ainus alternatiivse allika meretoodete tarnimisega, pidid meie ettevõtted oma tarnelogistika täielikult ümber korraldama ning leidma uusi tarnijaid uutelt turgudelt.
Kontsern suutis hästi hakkama saada, nagu näitavad ettevõtete saavutatud tulemused. Lisaks eelnevale on kontsern edukalt investeerinud laevastiku suurendamise ja uuendamise programmi ning oma tegevuse geograafilise ulatuse laiendamisse(cid:127) m/t Mersey laeva üldine (dok) remont.
Turg ja konkurentsikeskkond
Nagu eespool mainitud, oli turu muutumise peamine tegur Venemaa suhtes kehtestatud sanktsioonid. Selle tulemusena muutus turu pilt väga dramaatiliselt, kuna enamik spot-kliente kadus turult. Õnneks oli meie kontserni tegevus suunatud peamiselt pikaajaliste lepingute sõlmimisele regulaarsete liinide operaatoritega, kes ei ostnud kütust spot-hindade järgi, vaid pikaajaliste lepingute alusel, mistõttu suutsime hoida müügimahud hea tasemel.Konkurentsikeskkond muutus pehmeks, kuna mõned tegijad kas pidid oma turul kohalolekut oluliselt vähendama või tegevuse täielikult lõpetama. Uued geopoliitilised reaalsused tõid siiski turule uusi raskusi, millega tuli tegeleda äri katkematu tsükli tagamiseks.
Tulevikuperspektiivid ja strateegiad
Järgmisel aruandeaastal pidi kontsern jätkama tegevust traditsioonilisel turul, kuid samas tuli lahendada ülesandeid, mis olid seotud konkurentsi teravnemisega. Lisaks traditsioonilisele äritegevusele (laevakütuse tarnimine) oli kontserni eesmärgiks arendada transportteenuste osutamist ja prahtimise müüki.
Kokkuvõte kontserni konsolideeritud aruande kohta
Kontserni 7. tegevusaasta oli keeruline, kuna turg ja traditsioonilised kütuse tarnimise logistikakettid kogesid suuri muutusi. Siiski, tänu õigesti valitud pikaajalisele strateegiale, mis tugines kogu meeskonna ja kontserni töötajate kogemusele ja professionaalsusele ning võimaldas luua tugevaid pikaajalisi suhteid võtmeklientide ja partneritega, suutis kontsern kohaneda turu dramaatiliste muutustega ja ümber korraldada oma tegevust vastavalt turuolukorrale. Praegu on ettevõte stabiilses rahalist seisundis ja plaanib jätkata tegevust mitte ainult traditsioonilistes valdkondades, vaid kaalub ka uusi tegevusvaldkondi
Skorp-Shippping OÜ 2023.a. majandusaasta konsolideeritud netokäive moodustas 79 391 957 euro.
Majandusaasta konsolideeritud kasum moodustas 988 634 euro.
Skorp Shipping OÜ-s 2023.a. majandusaastal oli 26 palgalisi töötajad. Suhtume kõikidesse töötajatesse võrdselt ning austame neid. Me taunime mistahes vormis diskrimineerimist või tagakiusamist soo, rassi, usutunnistuse, rahvustunnuse või etnilisse, kultuurilisse ja sotsiaalsesse gruppi kuulumise, samuti sotsiaalse seisundi, perekonnaseisu, vanuse või poliitiliste veendumuste tõttu.
Aruandeperioodil Skorp Shipping OÜ osadega tehingud ei toimunud.
Aruandeperioodi jooksul tehti investeeringud ettevõtte laevastiku suurendamisse ja selle tehnilisse seisundisse eesmärgiga laiendada geograafiliselt laevade renditurgu. Aruande esitamise hetkel võib kindlalt öelda, et need investeeringud on ennast täielikult õigustanud.
SKORP-SHIPPING OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?