MOLIVERYMEDIA OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
MOLIVERYMEDIA OÜ hetkeolukord
Juba 1644 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Mark Müürsoo (16.01.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
MoliveryMedia OÜ on turundusagentuur, mis asutati 2017.aasta alguses.
MoliveryMedia OÜ pakub järgnevaid turundustegevusi: (cid:127) digiturundusstrateegia loomine (cid:127) tasuline reklaam (cid:127) sotsiaalmeedia turundus (cid:127) sisuturundus (cid:127) meiliturundus 2022. aastat alustasime uue teenusepakkumise, brändi ja visuaalse identiteediga, mille alused lõime 2021. aastal.
Ettevõttel on alates 2022. aastast kasutusel uus brändinimi: Molivery (eelnevalt MoliveryMedia). Koos uue brändi avalikustamisega lõime ettevõttele ka uue turundusstrateegia, mida viisime aasta jooksul ellu erinevates kanalites.
2023. aastaks kirja pandud põhipingutus, efektiivistada ettevõtte protsesse, sai täidetud.
2023. aastal vähendasime meeskonda ning sellega hoidsime kulusid kokku. Samuti kasvas eesmärgipäraselt ettevõtte käive.
2024. aasta fookuses on olemasolevatele tegevustele keskendumine ning teenusepakkumise muutmine vastavalt majanduskeskkonnale. Samal ajal jätkame turundustegevuste ja müügitööga.
Ettevõte on jätkuvalt tegutsev.
MOLIVERYMEDIA OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?