SOLITUDE OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
SOLITUDE OÜ hetkeolukord
Juba 2868 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
2023.aasta oli Solitude OÜ jaoks märkimisväärse kasvu ja arengu aasta. Ettevõte jätkas oma positsiooni tugevdamist ja laienemist beebitarvikute turul.SOLITUDE OÜ tegutseb Babyluv brändinime all ja on spetsialiseerunud jae- ja hulgimüügile. Alates asutamisest on ettevõte pidevalt laienenud ja tugevdanud oma positsiooni turul, pakkudes kvaliteetseid beebitarvikuid.Ettevõtte käive ulatus 2023. aastal 1 118 593 euroni, mis tähendab 26,4% käibe kasvu võrreldes 2022. aastaga. Kasum ulatus 91 405 euroni, mis näitab ettevõtte võimet hoida kulud kontrolli all ja saavutada märkimisväärset kasumlikkust.
Kasv ja saavutused: 1. Partnerlus Selveriga: Solitude OÜ on saavutanud märkimisväärse läbimurde, sõlmides Selveriga eksklusiivse partnerluslepingu beebitarvikute kategoorias. See koostöö võimaldab valida ja tarnida kogu beebitarvikute sortimenti kõikidesse Selveritesse üle Eesti, avardades oluliselt Solitude OÜ haaret ning kinnistades positsiooni turul.
2. Klientide arv: klientide arv on järjepidevalt kasvanud, mis näitab tarbijate usaldust ja rahulolu Solitude OÜ toodetega.
3. Brändide maaletooja Baltikumis: Solitude OÜ on jätkuvalt juhtiv maaletooja Baltikumis järgmistele brändidele: BIBS, Moonie, Atelier Keen,
Wildride, Babyluv Studio, Bebe Bonchic, QUAX potty. Nende kvaliteetsete ja armastatud brändide esindamine tugevdab turupositsiooni ja laiendab toodete valikut, mida Solitude OÜ saab oma klientidele pakkuda.
4. Solitude OÜ 2023. aasta Gaselli TOPis: 2023. aastal saavutas Solitude OÜ esmakordselt koha Gaselli TOPis, mis on oluline tunnustus ettevõtte kiire kasvutempo ja saavutuste eest. See tunnustus kinnitab pühendumust kvaliteedile ja innovatsioonile beebitarvikute turul.
Uued turule toodud tooted ja brändid: (cid:127) Momkind: Solitude OÜ lansseeris 2023 aastal Momkind brändi, mis pakub esmavajalikke tooteid äsja sünnitanud emadele, aidates neil kohaneda uue eluperioodiga.
(cid:127) Bebe Bonchic: Uus bränd Bebe Bonchic pakub esmavajalikke tooteid väikelastele, laiendades Solitude OÜ tooteportfelli ja pakkudes vanematele rohkem valikuvõimalusi.
Tuleviku fookus: Edasine fookus on jätkata stabiilset kasvu ja kinnitada oma positsiooni beebimaailma eestvedajatena. Solitude OÜ eesmärk on pidevalt täiendada oma tootevalikut ja pakkuda kõrgeima kvaliteediga tooteid, mis vastavad klientide vajadustele ja ootustele.
Solitude OÜ on kindlalt pühendunud oma missioonile ja väärtustele, pakkudes parimaid tooteid ja teenuseid oma klientidele.
SOLITUDE OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?