GROUSEBERRY OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
GROUSEBERRY OÜ hetkeolukord
Juba 439 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Grouseberry OÜ asutati 2018 aastal. Ettevõtte tegevuse eesmärk on naturaalsete mahlajookide ja marjadest toodete tootmine.
2023 aastal jätkati limonaadide ning mahlade tootmist, VOH brändi arendamist (Vaarikad Omas Headuses) ning toodangule turustusvõimaluste otsimist. Jätkus vaarikaseemnepulbri ja -õli lisandiga uute innovaatiliste toitude väljatöötamine PRIAlt saadud "Uute toodete, tavade, protsesside ja tehnoloogiate arendamise toetuse" toel. Valmis uus koduleht ja e-pood www.tedretalu.ee, jätkus reklaamitegevus sotsiaalmeediakanalites: https://www.facebook.com/vaarikadomasheaduses ning loodi instagrammikonto https://www.instagram.com/tedretalu_voh/
Investeeringuid põhivarasse ei tehtud.
2024 aastal on plaanis suurendada aastal müügikäivet 2022-2023 jooksu väljatöötatud uute innovaatiliste toitude osas. Kulutused toodete arendamiseks on tehtud ja plaanis on turule tuua uued tooted vaarikaseemnejahu- ja õliga. Soovime suurendada müüki kohapeal ja e-poes.
Plaanis on turismitoodete väljaarendamine, et pakkuda külastajatele tegevust ja toodetega tutvumise võimalusi kohapeal.
Jätkub ka mahlade, mahlajookide ning limonaadide müük endistele ja uutele ostjatele.
Ettevõtte juhatus on kaheliikmeline, juhatuse liikmetele maksti töötasuna 2023 aastal 1605 eurot.
GROUSEBERRY OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?