Rohkema info nägemiseks:

MULGIMAA PEREMÄNG MTÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 20; jälgijaid - 0. Arvustusi - 0; Artikleid 0 "Kirjuta MULGIMAA PEREMÄNG MTÜ kohta arvamuslugu!"

MULGIMAA PEREMÄNG MTÜ hetkeolukord

Juba 20 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2023

Veebruar – toimus uute mängupunktide otsimine läbi otsekontaktide ja sots. meedia. Üleskutsed meedias (artiklid, FB) peremängus osalemiseks. Läbirääkimised juba osalenud mängupunktidega.

Mõju – sellel aastal oli meil peremängul 5 vabatahtlikku mängupunktidele abiks.

Mängupuntide arvuks kujunes 29 ehk kaks vähem kui eelmisel aastal. Eriti hea meel oli uute tulijate üle.

Märts – Individuaalne töö mängupunktidega, turundustegevused - meedia planeerimine ERR, raadio, KOV lehed, sotsiaalmeedia, piltide ja filmiklippide ettevalmistus . Mängupunktide lugude loomine kodulehe ja FB postituste jaoks.

Aprill -Toimus mängupunktide koolitus Kopra talus (LEADER ) - kahepäevane koostöö edendamise ja turunduskoolitus mängupunktidele, osales 35 inimest. Toimus fotode korrastamine ja ettevalmistus turundustöödeks.

Mõju – ettevalmistav koolitus oli väga hea – inimesed said kogemusi jagada, kuidas oma tegevusi läbi viia, kuidas külastajatega suhelda, tekkis hea meeskonna tunnetus jne. Toimus Piret Pääri koolitus "Oma lugude rääkimine"

Piirkondlikud tegevused - mängupunktide abistamine tegevuste läbimõtlemisel, ühine kohtumine, innustamine ja ettevalmistused mängupäevadeks, jätkuvad turundustegevused, artiklid, reklaamid ajakirjandusse.

Mõju – meie artikleid võetakse lahkelt KOV lehtedesse, meid teatakse, meist räägitakse.

Juuni-juuli-august - Piirkondlikud kohtumised mängupunktidega enne ja pärast mängupäeva, aktiivne igapäevane turundustegevus FB ja kodulehel, mängupäevade läbiviimine ehk avalikud sündmused, fotode ja videote tegemine mängupäevadest. Artiklid-reklaamid ajakirjandusse.

Mõju – mängupäeva läksid väga hästi. Punktides olnud inimesed olid õnnelikud ja jagasid hea meelega mulgi kultuuri erinevate külgede pealt.

Kogukonnad tegid koostööd ja arenesid, said ka ise teadlikumaks mulgi kultuurist. Tegijad külastasid ise teisi mängupunkte ehk tahtsid näha, õppida, kogeda.

Lõpukohtumise läbiviimine (mängupunktid+ meeskond, auhindade loosimine), hooaja kokkuvõtete tegemine, artiklid ajakirjandusse. Toetajate tänamine.

September - Artiklite ja aruannete kirjutamine

MULGIMAA PEREMÄNG MTÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.