HIIUMAA TARBIJATE ÜHISTU TÜH

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 1,897 peopleand his is followed by 102 Storybook users.The company has not been rated.and there are no comments eith

HIIUMAA TARBIJATE ÜHISTU TÜH current status

This company's branding has already reached 1,897 peopleand his is followed by 102 Storybook users.The company has not been rated.and there are no comments either.

Tegevusaruanne 2023

Ühistulise tegevuse põhimõtted

Ühistu on vabatahtlikkuse alusel moodustatud organisatsioon, kuhu võivad kuuluda kõik isikud, kes saavad kasutada ühistu teenuseid ja on valmis kandma liikmeksoleku vastutust. Hiiumaa Tarbijate Ühistu põhieesmärgiks on oma liikmetele soodsatel tingimustel kaupade müük ja teenuste osutamine.

Hiiumaa Tarbijate Ühistu järjepidevus

Hiiumaal sai ühiskaubanduslik tegevus alguse möödunud sajandi lõpul, kui 09.mail 1907 avas Kärdla

Kaubatarvitajate Ühing esimese kaupluse. 31.detsembri 2023 aasta seisuga on Hiiumaa Tarbijate Ühistul 1187 ühistuliiget ehk klientomanikku. 2023 aastal võeti vastu 95 uut Ühistu liiget.

Hiiumaa Tarbijate Ühistu peamiseks tegevusalaks on jaekaubandus, müüakse toidu-, esmatarbe-, tööstus- ja ehituskaupu. Klientide teenindamiseks on 7 kauplust üle Hiiumaa, kus kaubanduslikku pinda kokku 3423 m².

Kauplused asuvad: Kärdlas Hiiu Konsum/ Hiiumaa kaubamaja ja Tormi Konsum

Käinas Käina Konsum / Ehituskeskus

Emmastes Emmaste kauplus

Nurstes Nurste kauplus

Suuremõisas Suuremõisa kauplus

Kõrgessaares Kõrgessaare kauplus 2020 aasta juulikuust on ettevõttel e-pood aadressil https://hiiumaa.ecoop.ee/. Tellimuste komplekteerimine toimub Kärdlas, Tormi Konsmis ja kaupade kojuvedu 3 korda nädalas: teisipäeval, kolmapäeval ja reedel.

Hiiumaa Tarbijate Ühistu tütarettevõte Hiiumaa Köök ja Pagar OÜ (osalus 100%) peamiseks tegevusalaks on pagari-, kondiitri- ja kulinaariatoodete tootmine ja turustamine.

Hiiumaa Tarbijate Ühistu kuulub Coop Eesti Ettevõtete hulka.

Coopi piirkondlikud ühistud said alguse 1902. aastal Antslas. Täna koosneb Coop Eesti 18 piirkondlikust tarbijaühistust, kes tegutsevad põhimõttel, et Coop on kohalik, ühendab inimesi, edendab elu ja annab omadele tagasi. Coopi ühistutel on kokku 322 kauplust üle Eesti, kus tehti veerand kõigist toidukaupade ostudest Eestis.

Coop Eesti on olnud neli aastat järjest hinnatuim tööandja kaubandusvaldkonnas.

Coop Eesti Keskühistu on liikmesühistutele teenuseid osutav majandusühing, mille peamised teenused on: (cid:1) sortimendihaldus ja kauba sisseostuteenus, (cid:1) logistikateenus, (cid:1) ühtne turundustegevus ja kampaaniate korraldamine, (cid:1) arendusteenus, (cid:1) IT-teenused, (cid:1) Coop Eesti ettevõtete esindamine ja huvide kaitsmine nii riigisiseselt, kui rahvusvahelisel tasandil.

Koostöös Coop Pangaga on võimalikuks saanud sularaha sisse- ja väljamaksed kõikidest Coop kaupluste kassadest ning

Coop Panga deebetkaardiga kaupade eest tasudes saab klient Säästukaart Plussi soodustused.

Hiiumaa majanduskeskkond 2023 aastal

Suuremaid tööandjaid 2023 aastal Hiiumaal lisandunud ei ole. Stabiilses kasvutrendis jätkas plastitööstus, mis koos hulgi- ja jaekaubanduse ning tekstiili- ja rõivatööstusega annavad põhiosa Hiiumaa ettevõtete müügikäibe rahalisest kasvust. Hiiumaa keskmine palk tõuseb, kuid jääb Eesti keskmisele endiselt alla. Majanduselu elavnemist takistavad elamis- ja üüripindade puudus ja saare vähene kaetus kiire internetiga. Energiajulgoleku valguses on Hiiumaal vaja kiiresti leida lahendus taastuvenergia edastamisvõimekuse tagamiseks.

Jaekaubanduse oluline erisus Hiiumaal on terav sessoonsus, mistõttu on suvekuudel kaupluste käive üle kahe korra suurem kui talvel. See mõjutab tugevalt kaupluste efektiivsust ja seab ettevõtte olukorda, kus talvel on kaubanduspindasid ja tööjõudu üle ning suvel puudu. Lisaks mõjutab kaubanduse arengut parvlaeva -ja lennuliikluse kvaliteet. Kindlustunnet tekitab teadmine, et Hiiumaa on jätkuvalt atraktiivne ning armastatud sihtkoht puhkamiseks ning suurepärane paik kaugtöö tegemiseks.

Hiiumaa Tarbijate Ühistu majandustulemused 2023 aastal

Hiiumaa Tarbijate Ühistu 2023 aasta konsolideeritud müügitulu oli 20,2 miljonit eurot ja kasvas võrdluses 2022 aastaga 7%. Aasta puhaskasum oli 968 tuhat eurot. Kontserni bilansimaht oli 11,6 miljonit eurot ja kasvas aastaga 8%.

Emaettevõtte Hiiumaa Tarbijate Ühistu 2023 aasta müügitulu oli 18,5 miljonit eurot, kasvades 2022. aastaga võrreldes 6%. Ühistu kauplustest sooritati üle 1,3 miljoni ostu ja keskmine ostukorv maksis ligi 17 eurot. Ettevõtte puhaskasum oli 719 tuhat eurot. Bilansimaht 31. detsembri seisuga oli 10 miljonit eurot.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

HIIUMAA TARBIJATE ÜHISTU TÜH's activity report 2022

Principles of cooperative activity  A cooperative is a voluntarily formed organization that can include all individuals who can use the services of the cooperat
ssb.ee
Principles of cooperative activity A cooperative is a voluntarily formed organization that can include all individuals who can use the services of the cooperative and are willing to bear the responsibility of membership. Hiiumaa Consumers The main goal of the cooperative is to sell goods and provide services to its members on favorable terms. Continuity of Hiiumaa Consumers' Cooperative In Hiiumaa, cooperative trade began at the end of the last century, when on May 9, 1907, Kärdla The Consumer Cooperative opened its first store. The main activity of Hiiumaa Consumers' Cooperative is

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.