WERMO AS current status
This company's branding has already reached 9,884 peopleand his is followed by 37 Storybook users.On average, the company has been rated 4.8 points.and commented 5 times.
Tegevusaruanne 2024
AS Wermo tootmistegevus toimub Võru linnas aadressil Põllu tn 12.
AS Wermo peamiseks tegevuseks on elukondliku disainmööbli tootmine, turustades seda peamiselt
Kesk-Euroopasse. 2024. aastal lisandus nimekirja suureneva osakaaluga USA turg.
2024. aastal majandustegevus toimus suuremate muutusteta. Plaani võetud tootesortimendi ja turgude laiendus täitis oma eesmärki.
2024. aasta käibekasv oli suurusjärgus 40% ja jõudsime pea 10 miljoni eurose käibeni.
Toote kasumlikkuse hoidmiseks - et natukenegi konkurentsis püsida - on materjalide sisseostuhinnad meile väga olulised. See on igapäevane töö tagamaks parim hinna-kvaliteedi suhe, nii uutelt kui ka olemasolevatelt tarnijatelt. Peamiste materjalide puhul vahendusettevõtted meie ärimudelisse ei sobitu. Täna on koostöö toormaterjalide tootjatega suurepärane.
Igapäevase järjepideva protsessina jätkub toodete parendus ning uute toodete kujundamine ja prototüüpide loomine. Uute toodete väljatöötamine koostöös rahvusvaheliste disaineritega annavad meile eeldused tootmismahu kasvuks, kliendibaasi laiendamiseks ja kasumlikkuse tõusuks.
2024. aasta keskel kogesime mahtude suuremat kasvu, kui olime planeerinud. Selleks kaasasime lisapersonali. Tegevused mahu kasvuks ei olnud piisavad ja soovitud tulemust me ei saavutanud.
Tootmisjuhtkonna operatiivse töö tulemusena suutsime suuremat efektiivsuse langus vältida.
Tõdeme, et olukord on selline, et mööblitootmise alast kompetentsi piirkonnas on soovitust vähem.
2024. aasta lõpuks töötajate osakaal vähenes ja viisime mõningate detailide tootmise meie koostööpartnerite juurde.
Müügimahud kasvasid Saksamaa, Prantsusmaa ja USA suunal. Teistel turgudel toimus müügimahtude langus. Skandinaavia turg kukkus enim. Rootsi ja Taani turud langesid ca 40% ja Soome ei müünud 2024. aastal ühtegi toodet.
Väljakutset tekitavad kasvavad sisendkulud. Eelkõige kohalikud teenuste hinnad ja tööjõukulu. Mööbli eksportturgudel on tihe konkurents ja täna ei saa meie sisendkulude hinnatõusu olemasolevate toodete lõpphinnas kajastada. Hulgiklient ei võta seda vastu. Lahendus on uued disainid ja müük otse lõppkliendile.
2024. aastasse plaanitud investeeringud realiseerusid täies mahus. Soetasime ühe uue põhiseadme,
Comments (0)