EPP OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 4,856 peopleand his is followed by 39 Storybook users.On average, the company has been rated 4.2 points.and commente

EPP OÜ current status

This company's branding has already reached 4,856 peopleand his is followed by 39 Storybook users.On average, the company has been rated 4.2 points.and commented 2 times.

Strategic decision: No desire to increase customer base
Board member Pjotr Krjutškov (10.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."

Tegevusaruanne 2024

EPP OÜ on välja kujundanud ja jätkab koolikaupade ja jõuluhooaja pakkematerjali turustamiseks nende kaupade ettemüügikampaania süsteemi. Selle süsteemi järgi toimuv tegevus võimaldab õigesti sisse osta nõutavaid kaupu ja normaliseerida laovarusid. Paljude aastate jooksul rakendatud süsteem on meie klientide poolt väga hästi vastu võetud, see hõlbustab ka klientide tööd kiiretel hooaegadel ja tugevdab kliendisuhet.

Tervisegrupi toodete osas on kasvavas trendis suuhooldustoodete müük. 2024. aastal võtsime osa tervisegrupi kliendiüritustest (loengupäevad,

Eesti Hambaarstide Päevad jms).

Tegime tõsiselt tööd Haigekassa soodustusega ortooside ja sukatoodete müümisel, registreerisime mitu uut soodustusega toodet ning alates 01.07.2025 lisanduvad haigekassa soodustuse nimekirja meditsiinilise näidustusega sukatooted. Tegemist on täiesti uue tehnoloogiaga valmistatud toodetega, millele tootja taotles Euroopas tunnustatud RAL- sertifikaadi. Meie kliendid on neid tooteid kaua oodanud ja soodustuse rakendumine aitab edaspidi oluliselt suurendada nimetatud kaubagrupi müüki.

Kulude kokkuhoiuks sulgesime Tallinna müügiesinduse ja koondasime seal töötanud müügiassistendi, jagades tema kohustused teistele töötajatele. Käibe vähenemise tõttu koondasime laos ühe komplekteerija.

Tegelesime jätkuvalt sortimendi optimeerimisega, vähendasime püsisortimendi artiklite arvu ja korrastasime laovaru.

Jätkuvalt tegelesime 2024. aastal e-poe korrastamise ja uuendamisega. Scudotex.ee veebipood, mis ei olnud Directo tarkvarapõhine ja nõudis palju käsitsitööd, ühendamine www.epp.ee veebipoega andis esialgu tagasilöögi müügis, kuna kliendid ei saanud tooteid osta harjumuspärasest keskkonnast, kuid aasta jooksul müügimaht taastus. See võimaldab klientidel tellida kogu kaup ühest kohast ja välistab olukorra, kus kliendi poolt tellitavat kaupa ei ole hetkel laos. Samuti vähenes meie töömaht, kuna nüüd on hallata ainult üks e-pood.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.