GLAMOX AS

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 7,574 peopleand his is followed by 202 Storybook users.On average, the company has been rated 4.6 points.and comment

GLAMOX AS current status

This company's branding has already reached 7,574 peopleand his is followed by 202 Storybook users.On average, the company has been rated 4.6 points.and commented 42 times.

Tegevusaruanne 2023

Sissejuhatus

AS Glamox on Norra kontserni Glamox ja AS Harju Elekter poolt 1992. aastal moodustatud aktsiaselts, mille põhitegevusalaks on valgustite tootmine ja hulgimüük. Alates aastast 2000 kuulub ettevõtte 100% Glamoxi kontsernile.

Glamoxi missiooniks on olla oma turusegmendis terviklike valgustuslahenduste tarnija.

Oma tegevuses ollakse orienteeritud kliendi vajaduste rahuldamisele, keskkonnasäästlikkusele, kõrgele kvaliteedile ja tarnetäpsusele.

Ettevõtte äritegevuses ei esine hooajalisust või tsüklilisust.

Olulised keskkonna- ja sotsiaalsed mõjud

Glamoxi eesmärk on olla oma tööstusharu jätkusuutlikkuse liider. Ettevõte on püstitanud keskkonnasäästlike tegevuste eesmärgid ning jälgib nende täitmist. Peamiseks eesmärgiks on keskkonnaalase jalajälje vähendamine, k.a CO2 saaste ja energia kasutamise vähendamine, s.h taastuvenergia kasutamise suurendamine, materjalide taaskasutamine, jäätmete liikide kaupa kogumine ja utiliseerimine (s.h pakendiringluse seaduse täitmine).

Kuna valgustus moodustab 15 - 20% maailma energiakasutusest ja 5% maailma kasvuhoonegaaside heitkogustest, siis peab Glamox oma kohustuseks toetada oma klientide jätkusuutlikkuse ambitsioone, pakkudes energiatõhusaid valguslahendusi. Uuendades olemasolevaid valgustusseadmeid tõhusateks ja nutikateks valgustiteks ja süsteemideks, saavad kliendid vähendada energiatarbimist kuni 90%.

Kuuludes oma tegevuspiirkonnas suurimate tööandjate hulka, on ettevõttel tihedad sidemed kohaliku omavalitsusega. Glamox teeb ka tihedat koostööd kohaliku kooliga panustades noorte hariduse kaasajastamisse ning loodusteaduste õppimise propageerimisse, et seeläbi kvalifitseeritud tööjõudu juurde kasvatada.

Kommentaarid tulemustele 2023 tulemused on head: (cid:127) Vaatamata jätkuvatele väljakutsetele tarneahelates suudeti klientide tellimused tähtajaliselt täita.

(cid:127) Olukorras, kus Skandinaavias olid ehitusturud jahtumas, suudeti oma positsioonid põhiturgudel säilitada ja ettevõtte käive oli ainult 6% väiksem võrreldes 2022 aasta tulemusega.

(cid:127) Ettevõtte kasum enne maksustamist oli vaatamata 2023 väiksemale käibele kõrgem kui 2022 aastal. Seda tänu aktiivsele protsesside tõhustamissele, et tasandada sisendite hinnatõusust tekkivate kulude tõusu.

Valuutakursside ja intressimäärade muutumisega seotud riskid.

Partneritega väljaspool Euroopa Liitu arveldatakse peamiselt EUR-des või siis ka nende riikide kohalikus valuutas, peamiselt Poola zlottides ja

Norra või Rootsi kroonides. Võimalik risk valuutakursi kõikumisest tekib arveldamisest nende riikide kohalikes valuutades. Hankijatega tehingutes on peamiseks valuutaks EUR. Ajalooliselt ei ole omanud kursi- ja intressikursside muutused ettevõtte finantstulemustele olulist mõju.

Turud

AS Glamox turustab oma toodangu põhiliselt kontserni müügidivisjoni ja lepinguliste esindajate kaudu. Ekspordi osakaal on 95%. Peamiseks turuks on Norra, kuhu läheb ca. 33% toodangust, järgnevad Rootsi, Poola ning Soome turud. Eesti turu osakaal käibest on ca 5%.

Olulised sündmused

RoHSJ direktiivi piirangute jõustumine toetab LED-valgusallikatele üleminekut ja mõjutas paljusid hooneid Euroopas, suurendades ka vajadust

Glamoxi toodete järele.

Et toatada oma klientide jätkusuutlikkuse ambitsioone ja pakkuda energiatõhusaid lahendusi, jätkus ettevõttes LED tehnoloogial põhinevate toodete ja jätkusuutlikkust toetavate valgussüsteemide ning -juhtseadiste edasiarendamine.

Glamoxi Eesti üksuse tehas saavutas 2023. aastal vastutustundliku ettevõtluse indeksi KULDmärgise.

Tulud, kulud ja kasum

AS Glamox 2023. aasta müügitulu oli 71 182 tuhat eurot (kahanemine eelmise aastaga võrreldes 6%).

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

GLAMOX AS's activity report 2022

Introduction  AS Glamox is a joint stock company established in 1992 by the Norwegian group Glamox and AS Harju Elekter, whose main activity is the production a
ssb.ee
Introduction AS Glamox is a joint stock company established in 1992 by the Norwegian group Glamox and AS Harju Elekter, whose main activity is the production and wholesale of lighting fixtures. Since 2000, the company has been 100% owned by the Glamox Group. The mission of Glamox is to be a provider of comprehensive lighting solutions in its market segment. In its operations, the company is oriented towards satisfying customer needs, environmental sustainability, high quality and delivery accuracy. Significant environmental and social impacts Glamox's goal is to be a sustainability leader

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.