GLAMOX AS

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 8,017 peopleand his is followed by 202 Storybook users.On average, the company has been rated 4.6 points.and comment

GLAMOX AS current status

This company's branding has already reached 8,017 peopleand his is followed by 202 Storybook users.On average, the company has been rated 4.6 points.and commented 42 times.

Tegevusaruanne 2024

Sissejuhatus

AS Glamox on Norra kontserni Glamox ja AS Harju Elekter poolt 1992. aastal moodustatud aktsiaselts, mille põhitegevusalaks on valgustite tootmine ja hulgimüük. Alates aastast 2000 kuulub ettevõtte 100% Glamoxi kontsernile.

Glamoxi missiooniks on olla oma turusegmendis terviklike valgustuslahenduste eelistatud tarnija.

Oma tegevuses ollakse orienteeritud kliendi vajaduste rahuldamisele, keskkonnasäästlikkusele, kõrgele kvaliteedile ja tarnetäpsusele.

Ettevõtte äritegevuses ei esine hooajalisust või tsüklilisust.

Olulised keskkonna- ja sotsiaalsed mõjud

Glamoxi eesmärk on olla oma tööstusharu jätkusuutlikkuse liider. Ettevõte on püstitanud keskkonnasäästlike tegevuste eesmärgid ning jälgib nende täitmist. Peamiseks eesmärgiks on keskkonnaalase jalajälje vähendamine, k.a CO2 saaste ja energia kasutamise vähendamine, s.h taastuvenergia kasutamise suurendamine, materjalide taaskasutamine, jäätmete liikide kaupa kogumine ja utiliseerimine (s.h pakendiringluse seaduse täitmine).

Kuna valgustus moodustab 15 - 20% maailma energiakasutusest ja 5% maailma kasvuhoonegaaside heitkogustest, siis peab Glamox oma kohustuseks toetada oma klientide jätkusuutlikkuse ambitsioone, pakkudes energiatõhusaid valguslahendusi. Uuendades olemasolevaid valgustusseadmeid tõhusateks ja nutikateks valgustiteks ja süsteemideks, saavad kliendid vähendada energiatarbimist kuni 90%.

Meie põhifookused on: (cid:127) Aidata meie toodete ja lahenduste kaudu vähendada meie klientidel valgustusega seotud tegevustest (Scope 1 ja Scope 2) tulenevaid CO2 heitkoguseid.

(cid:127) Saavutada oma tegevustes (Scope 1 ja Scope 2) süsinikuneutraalsus aastaks 2030.

(cid:127) Julgustada, parandada ja edendada põhiliste inimõiguste ja korralike töötingimuste austamist, võttes kogu meie väärtusahelas süsteemse lähenemisviisi.

(cid:127) Vähendada miinimumini prügilatesse ladustavaid jäätmeid kõigi mitteohtlike jäätmete puhul meie tegevustes.

(cid:127) Suurendada meie portfellis olevate toodete osakaalu, mis aitavad kaasa ringmajandusele.

(cid:127) Pidevalt parandada meie töötervishoiu ja tööohutuse mõõdikuid, et paremini tagada meie töötajatele ohutu ja inspireeriv töökeskkond.

(cid:127) Parandada andmete kvaliteeti ja aruandlusstandardeid kõigi asjakohaste ESG-mõõdikute osas, näiteks arvutades Scope 3 heitkoguste andmeid.

Kuuludes oma tegevuspiirkonnas suurimate tööandjate hulka, on ettevõttel tihedad sidemed kohaliku omavalitsusega. Glamox teeb ka tihedat koostööd kohaliku kooliga panustades noorte hariduse kaasajastamisse ning loodusteaduste õppimise propageerimisse, et seeläbi kvalifitseeritud tööjõudu juurde kasvatada.

Tulud, kulud ja kasum

AS Glamox 2024. aasta müügitulu oli 72 778 tuhat eurot (kasvamine eelmise aastaga võrreldes 2%).

Ettevõtte kasum enne maksustamist oli 2024. aastal 15 895 tuhat eurot (2023.a. 12 687 tuhat eurot).

Kommentaarid tulemustele 2024. aasta tulemused on head.

(cid:127) Vaatamata maailma poliitiliste konfliktide põhjustatud jätkuvatele tarneahela väljakutsetele suudeti klienditellimused tähtaegselt täita.

(cid:127) Olukorras, kus ettevõtte põhiturgudel ehitusturud ei näita suurt kasvu, suudeti oma positsioonid põhiturgudel säilitada ja ettevõtte käive oli 2% suurem võrreldes 2023. aasta tulemusega.

(cid:127) Ettevõtte Brutokasumi määr tõusis 3% võrreldes 2023. aastaga. Seda tänu aktiivsele protsesside tõhustamisele, et tasandada sisendite hinnatõusust tekkivate kulude tõusu.

Valuutakursside ja intressimäärade muutumisega seotud riskid.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

GLAMOX AS's activity report 2022

Introduction  AS Glamox is a joint stock company established in 1992 by the Norwegian group Glamox and AS Harju Elekter, whose main activity is the production a
ssb.ee
Introduction AS Glamox is a joint stock company established in 1992 by the Norwegian group Glamox and AS Harju Elekter, whose main activity is the production and wholesale of lighting fixtures. Since 2000, the company has been 100% owned by the Glamox Group. The mission of Glamox is to be a provider of comprehensive lighting solutions in its market segment. In its operations, the company is oriented towards satisfying customer needs, environmental sustainability, high quality and delivery accuracy. Significant environmental and social impacts Glamox's goal is to be a sustainability leader

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.