EOMAP KAUBANDUSE OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 2,934 peopleand his is followed by 18 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is

EOMAP KAUBANDUSE OÜ current status

This company's branding has already reached 2,934 peopleand his is followed by 18 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is no comment.

Strategic decision: No desire to increase customer base
Board member Terje Rätsep (13.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."

Tegevusaruanne 2023

EOMAP Kaubanduse OÜ peamiseks tegevusalaks on postkaartide, kalendrite, suveniiride, kinkepakendite, õppevahendite, kontoritarvete ja kartograafiliste toodete kirjastamine ning jae- ja hulgikaubandus. Samuti kuuluvad meie tooteportfelli muud pabertooted, kleebised, etiketid ja muud kooli- ja kontorikaubad. Peamisteks tootegruppideks kartograafilistel toodetel on atlased, turismikaardid ja suuremõõdulised seinakaardid.

2023. aasta müügitulu oli 634 tuh eurot. Peamiselt müüdi Eesti turule.

2023. aastal investeeriti põhivarasse 10 tuh eurot.

2023. majandusaasta lõppes ettevõttele 60 tuh euro suuruse puhaskasumiga.

2023 majandusaastal laienes toodete sortiment, täienes klindibaas , samuti suurenesid müügimahud juba olemasolevate klientide juures.

Juhatuse liikmele 2023. aastal soodustusi tehtud ei ole. Oluliselt on suurenenud erinevate välishankijate arv, mis tagab kõiki tarbijaid paremini rahuldava müügi- ja tooteportfelli.

2024. aastal jätkub turu laiendamine nii uute klientide kui ka toodete osas. Jätkuvalt investeeritakse nii IT riist- kui tarkvarasse, sealhulgas uuendatakse jooksvalt tellimiskeskkonda ja veebipoodi. Uus veebikeskkond on www.kaart.ee. – mille nimetus vihjab rohkem ettevõtte tegevusvaldkondadele.

Jätkuvalt kasutame kaubamärki „Eelista Eestimaist“, mis tähistab 100% kodumaist kapitali ja tootmist. Sellega aitame kaasa siinsete trükikodade, disainerite, fotograafide ja tootjate eneseteostusele ja tootmise arendamisele kohapeal. Ka omatoodangu müügi kasv näitab ostjate huvi suurenemist kodumaiste toodete osas ning et see ei jää omaseks vaid toidukaupadele. Kodumaisel tootel saab kasutada Eestile ainuomast disaini ja traditsioone, kombeid arvestavaid kujundusi ja tekste, kalambuure ja nalju, mõtteteri – kõik see nn „äratuntav ja omane“ paneb ka eelistama kohalikke tooteid.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.