KERNEL AS current status
This company's branding has already reached 2,095 peopleand his is followed by 15 Storybook users.On average, the company has been rated 4.2 points.and commented 25 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Raivo Laats (22.01.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
AS Kernel on 2023.a jätkanud põhikirjalist tegevust arvutite, lisaseadmete ja tarkvara müügi osas. Jätkuvalt on vähenenud interneti püsiühenduse teenuse pakkumise osakaal, peamiselt keerulisemaks muutunud konkurentsitingimustest tulenevalt.
2023.a. aastal jätkas AS Kernel IBM Silver Business Partnerina ja Lenovo ISG Platinum Partnerina. AS Kernel on osalenud edukalt mitmetel riigihangetel.
Kasvanud on IBM/Lenovo toodete müügi- ja garantiihooldustööde maht. Jätkame IBM/Lenovo ning Dell toodete garantiihoolduse partnerina Lõuna-Eestis.
Uuel majandusaastal on kavas orienteeruda enim teenustööde (internetiteenuste, arvutihoolduste, installeerimistööde) osakaalu tõstmisele AS Kernel tegevuses.
Eesmärgiks on leida internetiteenuse osas paindlikke võimalusi väiketarbijatele teenuse pakkumisel, eriti AS Kernel teeninduspiirkonna "äärealadel", kus konkurentidel puudub tasuvusest tulenev motivatsioon võrke välja ehitada.
Juhatuse hinnangul on ettevõte jätkuvalt tegutsev.
Comments (0)