NÄDALINE OÜ current status
This company's branding has already reached 2,934 peopleand his is followed by 23 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.but there is no comment.
Tegevusaruanne 2024
2024. a TEGEVUSARUANNE
OÜ Nädaline põhitegevus on jätkuvalt maakonnalehe Raplamaa Sõnumid väljaandmine.
Üleüldine majandussurutis on ka meie ettevõtmisi tõsiselt mõjutama pääsenud. 2024. aasta oli majanduslikult seni selle kümnendi raskeim. Ühelt poolt kasvasid meie kulud, teisalt vähenesid aga tulud. Nagu kõigilt teistel väljaannetel langesid jätkuvalt nii tiraaž kui ka lehe üksikmüük ja ootamatu kukkumise tegi läbi ka reklaamimüük. Reklaamilangus algas kohe aasta alguses ja vedas meid suve lõpuks arvestatavasse miinusesse. Kevadised europarlamendi valimised kulgesid esimest korda nii, et maakonnalehes avaldas pisikese reklaami ainult reformierakond, ülejäänud parteid tegid aga täieliku panuse ainult sotsiaalmeediasse. On karta, et nii hakkab nüüd ilmselt olemagi – poliitilist reklaami üritatakse teha vaid arvamuslugudega. Samuti lõpetas kohaliku lehe toetamise ka kultuurkapital. Samas kasvasid aga meie väljaminekud: ootamatu kuluna tuli eelarveväliselt planeerimatu investeeringuna paarituhandene autoremondiarve ja kerkisid ka muud hinnad.
Eriti keeruline oli aasta esimene pool, teisel poolaastal hakkasid olud stabiliseeruma. Digilehe arendamisega me esialgu veel nii kaugele ei jõudnud, et see oleks suutnud olla paberlehele toeks.
Digilahenduste arendamine on nõudnud toimetuselt täiendavaid investeeringuid. Eelkõige on need väljendunud töötasu ning tööjõumaksete kasvanise näol. Digiarenduse käivitamine on võtnud aega oluliselt rohkem kui alguses arvestada oskasime. See kõik seletab kahjumit, millega aasta lõpetasime. Augustis korraldatud kriisiarutelude tulemusel vähendasime septembrist lehe mahtu (jätsime ära igakuised lisalehed) ning loobusime kolmest tööruumist.
Ometi ei ole jätkuvalt meie eesmärk asendada paberlehte elektroonilise väljaandega, kuid arvestame sellega, et paberlehega jätkamine eeldab digivariandi tuge ja selle toe järjekindlat arendamist – reklaamirahad on digimaailmas, me peame end nendeni jõudmiseks kohandama ja kaasajastama. Sel eesmärgil teeme meediamonitooringu alal koostööd Balti Meediamonitooringu
OÜ-ga ja liitusime 2024. aasta sügisel Balti Uudismeedia Ühinguga (BPCMO), mis esindab kõiki ühinenud väljaandeid läbirääkimistel ülemaailmsete portaalidega autoriõigusi puudutavates küsimustes.
Comments (0)