VÕRU TARBIJATE ÜHISTU TÜH

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 7,143 peopleand his is followed by 84 Storybook users.On average, the company has been rated 4.7 points.and commente

VÕRU TARBIJATE ÜHISTU TÜH current status

This company's branding has already reached 7,143 peopleand his is followed by 84 Storybook users.On average, the company has been rated 4.7 points.and commented 13 times.

Tegevusaruanne 2024

Konsolideeritud majandusaasta aruanne on koostatud 2024. majandusaasta kohta.

Konsolideerimisgruppi kuuluvad Võru Tarbijate Ühistu (emaettevõte) ja DGN Marketing OÜ (tütarettevõte).

Olulisemad sündmused aruandeperioodil 2024. aasta konsolideerimisgrupi müügitulu oli 44 miljonit eurot, mis on võrreldes 2023. aastaga kahanenud 1,54 %. Kaupade jaemüük moodustas kogu käibest 43,96 miljonit eurot.

Aruandeaastal investeeriti põhivarasse 3,77 miljonit eurot. Rõuge alevikus valmis Eesti kõige kaunima vaatega Rõuge konsum. Üle 600-ruutmeertise müügipinnaga kauplus pakub kohalikele klientidele laiemat ja uudsemat sortimenti.

Aastal 2024 alustati Võru suurima kauplusehoone Maksimarketi fassaadi uuendustega.

Kolmemõõtmelistest lamellidest loodava fassaadi valmisolek on planeeritud 2025 aastaks. Võru

Maksimarketis viidi läbi uuenduskuur kaupluse sisustuses ja külmaseadmetes.

Äritegevuse toimimiseks elektrikatkestuste ajal planeeritakse Maksimarketi ja Vastseliina kauplusehoonete elektrisüsteemide ümberehitust, millega tagatakse ümberlülitamine varutoitele.

Läbi investeeringute jätkumise kindlustatakse 2024. aastal ettevõtte turuosa.

Võru Tarbijate Ühistu nõukogu on kolmeliikmeline, juhatuses on kaks liiget. DGN Marketing OÜ juhatus on kaheliikmeline. Aruandeaastal on nõukogu liikmetele arvestatud tasusid lähtuvalt volinike otsusest ning juhatuse liikmetele lähtuvalt nõukogu otsusest. Juhatusele ja nõukogule ei ole tehtud soodustusi ega antud (makstud) muid hüvitisi.

Majandusaasta lõpu seisuga on grupis 21 toidu- ja esmatarbekauplust: Coop Maksimarket, neli Coop Konsumi, kümme Coop väikepoodi, viis tööstuskauplust ja Peetri kohvik. Võru Tarbijate

Ühistu on endiselt säilitanud maapiirkondade kaubanduse.

Koolitus ja klienditeenindus 2024. aastal jätkati sisekoolituse süsteemi täiendamist võttes kasutusele e-õppe keskkonna Coursy.

Samuti teeb ettevõte pidevat koostööd kutseõppeasutustega. Klienditeeninduse ja ostukeskkonna taseme hindamiseks viiakse läbi süsteemseid testoste.

Perspektiivid

Ettevõtte põhieesmärgiks on hoida turuosa, kasvatada käibe- ja tuleminäitajaid läbi sortimendi uuendamise, muuta tegevusprotsessid efektiivsemaks ning laiendada tootmisprotsesse, võttes seejuures arvesse tehnoloogilisi arendusi.

Tegevuskeskkonna üldine areng ja selle mõju majandustulemustele 2024. aasta peamiseks eesmärgiks oli oma turupositsiooni säilitamine ja selle kindlustamine.

Vaatamata tihedale konkurentsile ja elanike arvu vähenemisele Võru maakonnas näitavad 2024.

aasta erinevad tegevused, et grupi turuosa on püsinud stabiilsena. Erinevad arendused ja tegevused on andnud positiivse mõju ettevõtte majandustulemustele. Siiski on turul säilinud tugev konkurents kvalifitseeritud tööjõu järele, millest tulenevalt täiustatakse töötajate motivatsioonisüsteemi ning ollakse pidevalt valmis palkade osas konkurentsis püsima.

Võru Tarbijate Ühistu põhitegevust iseloomustavad suhtarvud ja nende arvutamise metoodika.

Finantsnäitajad ja suhtarvud 2024 2023

Müügitulu, € 44 004 800 44 695 440

Müügitulu kasv -1,54% 8%

Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja (käibevara/lühiajalised kohustused) 0,98 1,15

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

VÕRU TARBIJATE ÜHISTU TÜH's activity report 2022

The consolidated annual report has been prepared for the 2022 financial year.  The consolidation group includes Võru Tarbijate Ühistu (parent company) and DGN M
ssb.ee
The consolidated annual report has been prepared for the 2022 financial year. The consolidation group includes Võru Tarbijate Ühistu (parent company) and DGN Marketing OÜ (subsidiary). On 06.05.2021, the subsidiary DGN Marketing OÜ (merging entity) and the subsidiary DGN Development OÜ (merged entity) merged. The merging entity continues its operations under its business name DGN Marketing OÜ. Significant events during the reporting period The consolidated group's sales revenue for 2022 was 41.42 million euros, which is an increase of 8% compared to 2021. Retail sales of goods accounted

Küpsised nüüd uues pakendis!

Meil on teile uudiseid, nimelt meie maitsvad küpsised: on nüüd leitavad uues ja uhkes karbis! Nii kui proovid, nii juurde soovid.
vorucoop.ee

Võru Tarbijate Ühistu üldkoosolek

Kuna 02.06.2025 koosolekul oli kohal alla poole ühistu liikmetest, siis kutsub Võru Tarbijate Ühistu(10242069) juhatus kokku kordus üldkoosoleku, mille päevakor
vorucoop.ee

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.