PAJO AS

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 5,733 peopleand his is followed by 26 Storybook users.On average, the company has been rated 3.9 points.and commente

PAJO AS current status

This company's branding has already reached 5,733 peopleand his is followed by 26 Storybook users.On average, the company has been rated 3.9 points.and commented 8 times.

Strategic decision: No desire to increase customer base
Board member Minni Pajo (11.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."

Tegevusaruanne 2024

AS Pajo tegutses 2024. aastal trükiteenuste valdkonnas. Aasta jooksul avaldasid ettevõtte finantsseisundile olulist mõju mitmed struktuursed ümberkorraldused ja turuolukorra muutused. 2024. aasta teises pooles otsustati lõpetada ofsettrüki tootmine, müüa vastavad seadmed ning koondada enamik töötajatest. Alles jäeti digitrükiosakond, millest sai ettevõtte ainus tootmisüksus.

Ettevõte keskendub nüüd väikeste ja keskmiste tiraažide tootmisele ning personaliseeritud trükiste pakkumisele (nt fotoraamatud, kutsed, kalendrid) eraisikutele ja trükitoodetele väikeettevõtetele (nt visiitkaardid, flaierid, etiketid). Need otsused olid tingitud sisendhindade (elekter, gaas, tööjõud) kiirest kasvust ja trükitööstuse kogumahtude langusest Eestis ja Euroopas.

Ettevõtte 2024. aasta müügitulu ulatus 2,06 miljoni euroni. Töötajate keskmine arv aastas oli 21 põhikohaga töötajat.

AS Pajo on jätkuvalt pühendunud kvaliteetsete trükiteenuste pakkumisele, keskkonnasõbralikkusele ning oma töötajate ja kogukonna toetamisele. 2025. aastaks on ettevõtte juhtkond kavandanud mitmeid muudatusi, mille eesmärk on suurendada stabiilsust ja kasumlikkust. Lähtuvalt ümberstruktureerimisest on 2025. aastal oodata käibemahu olulist langust.

Sellegipoolest jätkatakse investeeringuid uute toodete ja teenuste arendamisse ning laienemistegevust

Soome ja Rootsi turule. Ettevõtte põhifookuses on digitrükiteenuste laiendamine ja lisandväärtust loovate trükilahenduste arendamine. Eesmärk on liikuda allhankepõhisest ärimudelist e-kaubanduspõhise teenusmudeli suunas, mis võimaldab pakkuda nii personaliseeritud kui ka standardiseeritud trükiteenuseid rahvusvahelisel turul.

Ettevõtte pikaajaline visioon on kujuneda juhtivaks personaliseeritud trükiste e-poeks Euroopas. Tooted on kättesaadavad veebikeskkonna www.pajoprint.eu kaudu Pajoprint kaubamärgi alt.

Olulisemad suhtarvud: 2024 2023 Valem

Müügitulu (tuh eur) 2 069 2 861

Puhaskasum (tuh eur) 160 -42

Puhasrentaablus 7,73 -1,47 Puhaskasum / müügitulu x 100

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 0,69 0,54 Käibevara / lühiajalised kohustused

ROA 14,20 -2,26 Puhaskasum / varad kokku x 100

ROE 39,91 -17,47 Puhaskasum / omakapital kokku x 100

Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks: (cid:127) Digitrükiteenuste laiendamine ja automatiseerimine - keskendume tootmise skaleerimisele ja töövoogude tõhustamisele.

(cid:127) Uute lisandväärtusega toodete ja teenuste arendus - arendame uusi personaliseeritud ja sündmusepõhiseid trükitooteid (nt kinkekaardid, minialbumid, paketid väikestele ettevõtetele).

(cid:127) Rahvusvahelise veebiplatvormi turundus ja lansseerimine - käivitame suunatud kampaaniad sihtturgudel (Soome, Rootsi), eesmärgiga kasvatada nähtavust ja müüki väljaspool Eestit.

Juhatuse liige

Minni Pajo

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.