RIMI EESTI FOOD AS

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 293,808 peopleand his is followed by 187 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and comme

RIMI EESTI FOOD AS current status

This company's branding has already reached 293,808 peopleand his is followed by 187 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and commented 300 times.

Tegevusaruanne 2023

Rimi Eesti Food AS ainuaktsionäriks on Rimi Baltic AB, mis omakorda on Rootsi ettevõtte ICA Gruppen AB ainuomanduses.

Rimi Eesti Food AS tegevusalaks on jaemüük spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus toidukaubad, joogid ja tubakatooted (EMTAK - G4711). Ettevõtte müügitulu 2023. aastal oli 471,1 miljonit eurot, seega oli aastane käibe kasv 6,9%. Ettevõtte äritegevuses esineb teatavaid hooajalisi kõikumisi. Jaekaubandusele iseloomulikult oli esimese kvartali müügitulu ligikaudu 7,0% madalam ja neljanda kvartali müügitulu ligikaudu 5,7% kõrgem kvartalite keskmisest müügitulust.

Statistikaameti andmetel oli jaemüük spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus toidukaubad, joogid ja tubakatooted, Eestis 3,561 miljardit eurot (kasv eelneva aastaga võrreldes 9,5%), seega oli Rimi Eesti Food

AS turuosa 13,2%. Eesti sisemajanduse koguprodukt (SKP) vähenes 2023. aastal 2022. aastaga võrreldes 3,0%. Tarbijahinnaindeks kasvas Eestis 2023. aasta kokkuvõttes 9,2% võrreldes 2022. aastaga.

Statistikaameti veebilehel avaldatud info kohaselt olid tarbijahinnaindeksi suurimateks mõjutajateks 2023.

aastal toidu ja mittealkohoolsete jookidega seotud hinnamuutused, mis kokku andsid kogutõusust ligi kaks viiendikku. Toidukaupadest kallinesid enim suhkur (42,2%), kakao (29,9%), oliivõli (26,6%) ja kastmed (25,6%). Bensiin oli 7,4% ja diislikütus 10,7% odavam.

Ettevõtte jaoks iseloomustas 2023. aastat inflatsioonist tingitud müügikasv, samas jätkus surve sisendhindadele. Samuti jätkus üldise majandusolukorra tõttu klientide hinnatundlikkuse ja -teadlikkuse kasv, millest tingituna käivitati 2023. aastal „Tõenäoliselt parim tavahind turul“ programm ning toodi turule „Rimi Smart“ omamärgitoodete sari.

„Tõenäoliselt parim tavahind turul“ on Rimi soodsate hindade programm, kus on märgitud üle 700 toote, mis on käesoleval hetkel tavahinnaga kõige soodsamad või võrdsed soodsaima hinnaga turul. Programmis osalevate toodete valik on mitmekülgne ning tootenimekirjast leiab kõik, mis on Rimi klientide igapäevases ostukorvis. Samuti on jälgitud, et pakkumine oleks tasakaalus, hõlmates kõike, mida igapäevaelus vaja läheb: alates olulisematest toiduainete kategooriatest – nagu piim, leib, puu- ja juurviljad, liha, kala – kuni hädavajaliku hügieenini, tooteid nagu hambapasta, mähkmed lastele jne.

„Rimi Smart“ kaubamärgi all hakati pakkuma umbes 150 toodet erinevates tooterühmades, mida juba ka järk-järgult Rimi kaupluste lettidel näha on, asendades sellega seniseid „Rimi Basic“ kaubamärgi tooteid.

„Rimi Smarti“ tooteid hakati pakkuma praktiliselt kõigis toidu- ja esmatarbekaupade kategooriates, välja arvatud eritoit, alkohol ja tubakas. Uue kaubamärgi loomisel sooviti pakkuda võimalikult madalaid hindu ja samal ajal säilitada toodete kõrget kvaliteeti. Viimase aasta inflatsioon ning energiahindade ja muude majapidamiskulude tõus on tõstnud Rimi klientide huvi madala hinnaga toodete vastu. Sellega seoses on märkimisväärselt suurenenud huvi ka Rimi omamärgitoodete vastu, sest inimesed hindavad võimalust osta soodsa hinnaga kvaliteetseid tooteid, sealhulgas piima, liha ja erinevaid teraviljatooteid.

2023. aastal jätkas ettevõte olemasolevate kaupluste renoveerimist - kokku renoveeriti 6 kauplust, millest kolmes kaupluses asendati vanad külmaseadmed uute keskkonnasõbralike külmaseadmetega. Samuti viis ettevõte läbi mõned muutused kaupluste võrgustikus. 2023. aastal avati kolm uut kauplust - Niidu

Supermarket Pärnus, Alliku Supermarket Saue vallas ning Luige Supermarket Kiili vallas Harjumaal. Suleti 2 kauplust – Järveotsa Rimi Mini ja Karamelli Ekspress Tallinnas.

Ettevõte opereeris majandusaasta lõpu seisuga 82 kaupluses alljärgnevalt: - 17 Rimi Hüpermarketit - 24 Rimi Supermarketit - 39 Rimi Mini kauplust - 2 Rimi Ekspress kauplust 2023. aastal jätkas ettevõte Rimi e-poe formaadi laienemist ja arendamist, et pakkuda kliendile veelgi laiemat teeninduspiirkonda, sortimenti ning paremat ostukogemust. Samuti jätkas Rimi iseteeninduslahenduste kasutuselevõtuga füüsilistes kauplustes. Aasta jooksul lisati puldikassad 9 kauplusesse ning laiendati jõudsalt kaupade mobiilse skaneerimise teenuse võimaluse kasutamist - aasta lõpu seisuga olid puldikassad saadaval 22 kaupluses ning mobiilset skaneerimist oli võimalik kasutada 62 kaupluses.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

RIMI EESTI FOOD AS's activity report 2022

Rimi Eesti Food AS is solely owned by Rimi Baltic AB, which in turn is wholly owned by the Swedish company ICA Gruppen AB.  The main activity of Rimi Eesti Food
ssb.ee
Rimi Eesti Food AS is solely owned by Rimi Baltic AB, which in turn is wholly owned by the Swedish company ICA Gruppen AB. The main activity of Rimi Eesti Food AS is retail sale in non-specialised stores, where food, beverages and tobacco products predominate (EMTAK - G4711). The company's sales revenue in 2022 was 440.7 million euros, so the annual turnover growth was 7.8%. The company's business activities show certain seasonal fluctuations. Characteristically for retail trade, the sales revenue of the first quarter was approximately 6.6% lower and the sales revenue of the fourth quarter

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.