HEIMAN POINT OÜ current status
This company's branding has already reached 3,414 peopleand his is followed by 13 Storybook users.On average, the company has been rated 4.8 points.and commented 63 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Heiki Kakko (27.05.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
OÜ Heiman Point asutati 1997.a. augustis Tartus ühe füüsilise isiku poolt tegutsemaks kahes valdkonnas: 1. sõidukite hooldus ja remont; 2. kinnisvaratehingud, sh enda või renditud kinnisvara üürileandmine ja käitus.
2024. aasta oli osaühingule Heiman Point kahekümne kaheksas tegevusaasta. Ettevõte keskendus sõidukite hooldus- ja remonttööde pakkumisele nii vanade taastamist vajavate unikaalsete kui kaasaegsete sõidukite osas. 2024.a oli stabiilsem aasta võrreldes varasemaga, ehkki jätkuvalt on tunda nii energiakriisi, Ukrainas toimuva sõja tõttu langenud ostujõu kui ka üldise ärevuse fooni. Hobisõidukite arendamine on küll olulises osas peatunud, kuid püsiklientide lojaalsus on aidanud ettevõttel edasi tegutseda. Rendipinna allüüri tulud aitasid kulusid katta.
2024.a lõppes OÜ-le Heiman Point raamatupidamisliku kasumiga 15835 eurot.
2024.a. OÜ Heiman Point ei teinud uurimis- ja arendustöid, samuti ei võetud ette uusi innovaatilisi tegevusi või projekte.
OÜ Heiman Point juhatus koosnes 2024. aastal ühest isikust, kes on 100% osakapitali omanik. Juhatuse liikmele 2024. aastal tasu ei makstud.
Ettevõttel oli 2024.a. hõivatud perioodiliselt 2 töötajat (ühe töötajaga lõpetati töösuhe, kuid asemele palgati teine tükitöönormi alusel töötaja), kellele seotud tööjõukulud moodustasid 21 tuhat eurot.
2025.aastal jätkab ettevõte tegevust sõidukite remont- ja hooldustööde valdkonnas ja ning üürib välja rendipindasid. Ettevõttel on püsikliendid, kes on äärmiselt rahul teenuse pakkumise ja töökvaliteediga. Ettevõtte juhatuse eesmärk on tagada ettevõtte jätkusuutlikkus - suurendada ettevõtte kliendibaasi ja käivet ning kontrollida kulusid.
Comments (0)