HOTEL MANAGEMENT SERVICES OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 1,977 peopleand his is followed by 32 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.and commente

HOTEL MANAGEMENT SERVICES OÜ current status

This company's branding has already reached 1,977 peopleand his is followed by 32 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.and commented 300 times.

Tegevusaruanne 2023

OÜ Hotel Management Services (edaspidi ka Ettevõte) loodi 1998 aastal. Ettevõte kuulub Hestia Hotel Group kontserni, mis opereerib Ilmarine kvartalis, Kalamaja ja Balti Jaama vahetusläheduses, 4-tärni kvaliteedile vastavat hotelli kaubamärgi all Hestia Hotel Ilmarine. Ettevõtte põhitegevusaladeks on hotelli-, restorani ning konverentsiteenuste pakkumine äri- ja eraklientidele.

2023. majandusaastal on Ettevõtte põhieesmärk firma turuosa hoidmine ja kasvatamine nii sise- kui ka välisturgudel. Selle saavutamiseks tuleb keskenduda erinevate turusegmentide müügistrateegiatele, teenuse kvaliteedi hoidmisele ja tõstmisele ning külalisteekonna kaasajastamisele.

Suur osa hotelli külastavatest klientidest on väliskülalised, on juurdepääsetavus hotellile läbi rahvusvaheliste ühenduste ülioluline. Tallinna

Vanasadama trammitee rajamisega seoses on liikluskorralduse muutus ja sellest tekkinud liiklusummikud olnud ettevõttele pärssivaks kitsaskohaks. 2024. aasta ehituslikud teetööd jätkuvad ning oodata on taas mitmeid segavaid faktoreid ligipääsetavuse osas.

2023. aastal on jätkunud hotellitubade kaasajastamine, et püsida kõrgekvaliteedilise majutusteenuse pakkujana turul. Peamiseks eesmärgiks energiatõhususe saavutamine, teenusdisaini ja klienditeekonna IT-tehniline integratsioon ning jätkusuutlikke protsesside käivitamine.

Ettevõte on seadnud eesmärgiks tegeleda enam ja sihipäraselt vastutustundliku ettevõtluse printsiipidega ja ESG tegevuste strateegilise planeerimisega. Hestia Hotel Group on koostanud grupiülese strateegia „Hestia strateegiline juhtimine ÜRO kestliku arengu tegevuskava järgi“ ja võtnud selle oma järgnevate lähiaastate vastutustundliku ettevõtluse tegevuskava aluseks. Ettevõte on valinud Agendas sisalduvast 17 eesmärgist 7, mille kokkupuude külalislahkuse sektoris on suur. Valitud eesmärkideni jõudmiseks tegeleb ettevõtte järjepidevalt erinevate mõõtmistega, et muuta organisatsioon järjest kestlikumaks.

Meie „Focus“ põhineb kolmel suuremal alamgrupil:

Keskkonnamõjurid - energiatarbimine, vee- ja õhureostus, ressursikasutus ja jäätmeteke.

Sotsiaalse keskkonna mõjurid - ettevõtte töötajad, nende turvalisus ja töökeskkond, motivatsioon ja rahulolu.

Külalised, kliendid - nende teavitamine ja kaasamine strateegia saavutamisse ning tagasiside ja sellega seotud muutuste juhtimine.

Lisaks igapäevasele hotellijuhtimisele tegeleme rohelise mõttelaadi juurutamisega nii hotelli töötajate kui ka külastajate hulgas. Järgime Hestia hotelligrupi jätkusuutlikkuse strateegiat ja neid toetavaid teenindustavasid – vähem ressursikasutust, enam taaskasutust ja nutikaid IT-tehnilisi lahendusi. Eelistame teenuste või toodete ostmisel tarnijaid, kes tegutsevad rohepöörde eesmärke silmas pidades. Suuremat mõjusfääri omavate koostööpartnerite puhul ootame partneri jätkusuutlikkuse strateegia olemasolu või vähemalt selle koostamise poole liikumist.

Ettevõtte plaan on vähendada loodust saastavate toodete ja materjalide kasutamist ning detailsemalt tegeleda prügi sorteerimise ja teenuste ringdisainimisega.

Eesmärgiks on 2024. aasta jooksul viia hotell vastavusse rahvusvahelise keskkonnamärgise Green Key nõuetega, et olla atraktiivne toode järjest enam rohemõtlemist ootava külastaja ja ettevõtte eelistuses.

Organisatsioon panustab süsteemselt heategevuslikus korras ja rahaliselt ühiskondlikusse tegevusse. Toetame aastaid Eesti Lasterikaste

Perede Liitu erinevate annetustega, mis on vajalikud nende ühingu liikmetele või abivajajatele. Toimunud on ettevõttesisesed annetused Peeteli

Sotsiaalkeskusele, et pakkuda riski- ja vähekindlustatud perede laste ja noorte probleemidele lahendusi.

Aruandeaastal oli Ettevõtte müügitulu 1,86 mln eurot (2022: 1,89 mln eurot). Ettevõtte kahjum oli 2023. aastal -54 978 eurot (2022: kasum 160 615 eurot).

Hotel Management Services OÜ keskmine töötajate arv majandusaastal oli 17 töötajat (2022: sama). Tööjõukulud aruandeaastal olid 508 609 eurot (2022: 465 995 eurot).

2023. aastal juhatuse liikmetele tasusid ei makstud.

Peamised finantssuhtarvud: 2023 2022

Puhasrentaablus -3% 9%

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1,4 2,0

ROA -6% 16% (cid:127) Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu * 100 (cid:127) Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused (cid:127) ROA (%) = puhaskasum / varad kokku * 100

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.