ABAJA FARM OÜ current status
This company's branding has already reached 3,836 peopleand his is followed by 17 Storybook users.On average, the company has been rated 4.4 points.and commented 9 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Kalle Adler (05.12.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Abaja Farm OÜ on asutatud 23.11.1998 a. Kuni 2006 aastani kandis osaühing nime Scotfarm OÜ. 2006. aastal muudeti ettevõtte nimi, milleks sai Abaja Farm OÜ. Selle ajani puudus praktiliselt majandustegevus.
Osaühingu tegevuse eesmärk on taime- ja loomakasvatussaaduste tootmise kaudu kasumi saamine põllumajandussaaduste realiseerimisel.
Tootmise tulud ja kulud ei ole aastaringselt stabiilsed, kulutused on oluliselt suuremad kevadel, toodetud vili müüakse sügisel ja talvel.
Abaja Farm OÜ kasutab 1260 ha haritavat maad. 2023 a. on teravilja, rapsi, oa ja herne külvipind 970 ha.
Lihaveiste kasvatamisega alustati 2006.aastal. Ettevõte kasvatab puhtatõulisi Aberdeen Anguse tõugu lihaveiseid.
Peamised finantssuhtarvud: 2022 2023
Ärikasumi määr % 26,29 -3,95
Puhasrentaablus % 23,38 -9,71
Lühiajaliste kohustiste 1,12 1,02 kattekordaja
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid: (cid:127) Ärikasumi määr (%) = ärikasum / müügitulu * 100 (cid:127) Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu * 100 (cid:127) Lühiajaliste kohustiste kattekordaja ( kordades) = käibevara / lühiajalised kohustised
Comments (0)