BAUER MEDIA OUTDOOR ESTONIA OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 72,401 peopleand his is followed by 114 Storybook users.On average, the company has been rated 5.0 points.and commen

BAUER MEDIA OUTDOOR ESTONIA OÜ current status

This company's branding has already reached 72,401 peopleand his is followed by 114 Storybook users.On average, the company has been rated 5.0 points.and commented 1 time.

Tegevusaruanne 2024

Sissejuhatus

Clear Channel Estonia OÜ peamiseks tegevusalaks on välireklaami teenuse osutamine. Omame ja haldame erinevat tüüpi reklaamkonstruktsioone kõikides Eesti suuremates linnades.

2024 aastal pöörasime jätkuvalt olulist tähelepanu jätkusuutlikkusele ja läbisime edukalt ISO 14001 keskonnajuhtimise sertifitseerimisprotsessi jätkuauditi. Jätkame ka 2025 aastal koostööpartnerite ja klientide teadlikkuse tõstmist jätkusuutlikkuse teemadel.

Meile on oluline teada, millist mõju meie tegevus keskkonnale avaldab, optimeerida energiakasutust ning eelistada taaskasutatud materjalidest toodetud reklaamplakateid ja ka reklaamkonstruktsioone.

Eesmärgiks on ettevõtte tegevuse mõju keskkonnale minimeerida.

2024 aastal oli majandus Eestis jätkuvalt languses. selgelt mõjutas see ka reklaamiturgu ja samuti Clear

Channeli majandustulemusi.

Reklaamijad on jätkuvalt oma eelarveid vähendanud ja see mõjutab otseselt meie käivet. 2024 aastal oli möödunud perioodile sarnane. Kogu kalendriaasta majandustulemused jäid seoses majanduse jahenemisega tagasihoidlikuks ja planeeritust madalamaks.

Tulud, kulud ja kasum 2024. aastal moodustas Clear Channel Estonia OÜ müügitulu 1 201 724 eur, vähenedes aastaga 9,6 %, (2023 a.1 329 694 eur). Ärikulud olid 2024 aastal 1 569 347 eur, suurenedes 4,6 % võrreldes eelmise aastaga (2023 a.1 499 614 eur).

Clear Channel Estonia OÜ 2023 aasta kahjumiks kujunes - 404 026 euri, suurenedes 225 477 eur (2023 a.

-178 549 eur).

Netovara taastamiseks tehti 2024 aastal muudesse reservidesse rahaline sissemakse 400 000 euri.

Finantssuhtarvud

Põhiliseks infoallikaks firma tegevuse hindamisel on bilanss, kasumiaruanne, rahavoogude aruanne ning omakapitali muutuste aruanne.

Müügikäibe brutorentaablus on kõige üldisem rentaablusnäitaja. Ta näitab, kui suur osa müügikäibest jääb järele peale kaupade omamaksumuse maha arvamist.

Müügikäibe puhasrentaablus (%) = aruandeaasta puhaskasum / müügitulu *100

Varade puhasrentaablus (ROA) näitab varade ja nende pealt teenitud puhaskasumi suhet.

Koguvara puhasrentaablus (%) = puhaskasum / varad kokku *100

Omakapitali puhasrentaablus (ROE) näitab aktsionäride investeeringu tasuvust ning leitakse järgmiselt:

Omakapitali puhasrentaablus (%) = puhaskasum / omakapital kokku *100

Arvutuskäik 2024 2023 2024/2023

Müügikäibe -33,62% -10,18% puhasrentaablus

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

MITU HEAD PÕHJUST, MIKS VALITAKSE REKLAAMI EDASTAMISEKS PIILAR - Clear Channel

Piilar on end aastatega tõestanud, olles klientide seas väga populaarne formaat. Toome välja mõned olulised põhjused, miks kliendid otsustavad just piilari kasu
ssb.ee
Piilar on end aastatega tõestanud, olles klientide seas väga populaarne formaat. Toome välja mõned olulised põhjused, miks kliendid otsustavad just piilari kasuks. See välimeedia formaat sobib erinevate valdkondade kõnetamiseks. Nii võib aastaringi näha  reklaamkandjal kommerts-, kultuuri-, sotsiaal- ja mitmeid muid kampaaniaid. Läbi aastate on meie piilaritel sotsiaalkampaaniaid läbi viinud Eesti Haigekassa. Haigekassa kommunikatsiooni spetsialist Taisi Kõiv ütleb, et piilari formaat annab võimaluse oma sõnumit igas ilmakaares edastada, kus oma osa saavad enamasti nii autojuhid, kuid

MITU HEAD PÕHJUST, MIKS VALITAKSE REKLAAMI EDASTAMISEKS PIILAR - Clear Channel

Piilar on end aastatega tõestanud, olles klientide seas väga populaarne formaat. Toome välja mõned olulised põhjused, miks kliendid otsustavad just piilari kasu
ssb.ee
Piilar on end aastatega tõestanud, olles klientide seas väga populaarne formaat. Toome välja mõned olulised põhjused, miks kliendid otsustavad just piilari kasuks. See välimeedia formaat sobib erinevate valdkondade kõnetamiseks. Nii võib aastaringi näha  reklaamkandjal kommerts-, kultuuri-, sotsiaal- ja mitmeid muid kampaaniaid. Läbi aastate on meie piilaritel sotsiaalkampaaniaid läbi viinud Eesti Haigekassa. Haigekassa kommunikatsiooni spetsialist Taisi Kõiv ütleb, et piilari formaat annab võimaluse oma sõnumit igas ilmakaares edastada, kus oma osa saavad enamasti nii autojuhid, kuid

MITU HEAD PÕHJUST, MIKS VALITAKSE REKLAAMI EDASTAMISEKS PIILAR - Clear Channel

Piilar on end aastatega tõestanud, olles klientide seas väga populaarne formaat. Toome välja mõned olulised põhjused, miks kliendid otsustavad just piilari kasu
ssb.ee
Piilar on end aastatega tõestanud, olles klientide seas väga populaarne formaat. Toome välja mõned olulised põhjused, miks kliendid otsustavad just piilari kasuks. See välimeedia formaat sobib erinevate valdkondade kõnetamiseks. Nii võib aastaringi näha  reklaamkandjal kommerts-, kultuuri-, sotsiaal- ja mitmeid muid kampaaniaid. Läbi aastate on meie piilaritel sotsiaalkampaaniaid läbi viinud Eesti Haigekassa. Haigekassa kommunikatsiooni spetsialist Taisi Kõiv ütleb, et piilari formaat annab võimaluse oma sõnumit igas ilmakaares edastada, kus oma osa saavad enamasti nii autojuhid, kuid

MITU HEAD PÕHJUST, MIKS VALITAKSE REKLAAMI EDASTAMISEKS PIILAR - Clear Channel

Piilar on end aastatega tõestanud, olles klientide seas väga populaarne formaat. Toome välja mõned olulised põhjused, miks kliendid otsustavad just piilari kasu
ssb.ee
Piilar on end aastatega tõestanud, olles klientide seas väga populaarne formaat. Toome välja mõned olulised põhjused, miks kliendid otsustavad just piilari kasuks. See välimeedia formaat sobib erinevate valdkondade kõnetamiseks. Nii võib aastaringi näha  reklaamkandjal kommerts-, kultuuri-, sotsiaal- ja mitmeid muid kampaaniaid. Läbi aastate on meie piilaritel sotsiaalkampaaniaid läbi viinud Eesti Haigekassa. Haigekassa kommunikatsiooni spetsialist Taisi Kõiv ütleb, et piilari formaat annab võimaluse oma sõnumit igas ilmakaares edastada, kus oma osa saavad enamasti nii autojuhid, kuid

MITU HEAD PÕHJUST, MIKS VALITAKSE REKLAAMI EDASTAMISEKS PIILAR - Clear Channel

Piilar on end aastatega tõestanud, olles klientide seas väga populaarne formaat. Toome välja mõned olulised põhjused, miks kliendid otsustavad just piilari kasu
ssb.ee
Piilar on end aastatega tõestanud, olles klientide seas väga populaarne formaat. Toome välja mõned olulised põhjused, miks kliendid otsustavad just piilari kasuks. See välimeedia formaat sobib erinevate valdkondade kõnetamiseks. Nii võib aastaringi näha  reklaamkandjal kommerts-, kultuuri-, sotsiaal- ja mitmeid muid kampaaniaid. Läbi aastate on meie piilaritel sotsiaalkampaaniaid läbi viinud Eesti Haigekassa. Haigekassa kommunikatsiooni spetsialist Taisi Kõiv ütleb, et piilari formaat annab võimaluse oma sõnumit igas ilmakaares edastada, kus oma osa saavad enamasti nii autojuhid, kuid

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.