DARF OÜ current status
This company's branding has already reached 2,643 peopleand his is followed by 12 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Andry Lau (26.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
OÜ Darf asutati 2001.a. samal aastal alustati majandustegevusega MatkaMaailma nime all. Ettevõtte põhitegevuseks on spordirõivaste ja matkavarustuse jae- ja hulgimüük nii kauplustes kui e-poes.
OÜ Darf majandustegevust iseloomustas nii 2023. kui 2024. aastal aastal müügimahu stabiliseerumine ning optimaalsete kaubaartiklite leidmine. Ettevõtte juhtkond tegeleb pidevalt uute müügivõimaluste leidmistega, samuti hoitakse end messide ja tarnijate külastustega kursis tänapäeva trendidega.
Valik tarnijatest Lanex – Tshehhi, Tatonka - Saksamaa, Lasting – Tshehhi, Stubai - Austria, Katadyn - Saksamaa,Viktor - Saksamaa,
Zamberlan- Itaalia, Calzados- Hispaania, Milet Montan- Prantsusmaa, Black Diamond-Austria, Montis Magia-Leedu, Singing- Tshehhi, Silv
SwedenAB- Rootsi, Sia Gandrs- Läti, Triop- Tshehhi,Opinel- Prantsusmaa, Fizan-Itaalia ,Sea to Summit -Saksamaa,TrimmSport- Tshehhi.
Oase- Taani,Extreme Sports - Soome, Grangers - Saksamaa.
2025. majandusaastal on plaan jätkata 2024. aastal alustatuga – vähendada lao jääke, suurendada müüki, jätkata tööd vanade ja uute klientidega.
Comments (0)