CERAMIC OÜ current status
This company's branding has already reached 1,283 peopleand his is followed by 8 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Tiina Tõnts (13.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
I:Peamised finantssuhtarvud
Lähteandmrd (tuh.eurot) 2022 2023
Raha 233 216
Laekumata lähetus 27 40
Varud 19 11
Käibevara 292 279
Põhivara 159 185
Varad kokku 450 465
Lühiajalised kohustused 30 30
Kohustused kokku 30 30
Müügitulu 488 492
Ärikasum 175 188
Suhtarv Valem 2022 2023
Maksevõime tase Käibevara/lühiajalised kohustused 9,7 9,3
Likviidsussuhe Käibevara-varud/lühiajalised kohustused 8,7 8,9
Maksevalm.kordaja Raha/lühiajalised kohustused 7,8 7,2
Raha laekumise aeg Laekumata lähetus/müügitulu*360 19,9 29,3
Põhivara tootlus Müügitulu/põhivara 3,07 2,66
Varade tootlus Müügitulu/aktiva 1,1 1,1
Müügitulukus Ärikasum/müügitulu*100% 35,9 38,2
II.Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks
OÜ Ceramic põhieesmärgiks järgmisel majandusaastal on turupositsiooni suurendamine.
Comments (0)