FLOWERPOWER OÜ current status
This company's branding has already reached 769 peopleand his is followed by 7 Storybook users.On average, the company has been rated 4.5 points.and commented 1 time.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Heiti Põder (27.09.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Ettevõtte majandustegevus käivitus uuesti 2011. a. juunikuust.
Ettevõtte netokäive oli aruandeaastal 254 245 eurot ning puhaskasum 2023.a. moodustas 72 960 eurot.
Aruandeaastal oli ettevõttes üks palgaline töötaja Juhatuse liikmele maksti palka summas 11 034 eurot, millele lisandusid sotsiaalmaks ja töötuskindlustusmaks summas 3 730 eurot.
2024. aastal plaanib ettevõte jätkata oma senist tegevust lilleseade-ruumikujunduse alal. Samuti jätkab kruiisilaevade hooajalise sisekujunduse ja nõustamisega dekoratsioonide osas. Jätkub ka reklaamikampaaniate tegemine.
Comments (0)