AFTER SKI OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 1,209 peopleand his is followed by 6 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.but there is

AFTER SKI OÜ current status

This company's branding has already reached 1,209 peopleand his is followed by 6 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.but there is no comment.

Strategic decision: No desire to increase customer base
Board member Siim Talmar (11.10.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."

Tegevusaruanne 2023

OÜ After Ski on asutatud 07.04.2003 a. Pärnus.

Põhitegevusaladeks on spordivarustuse hulgikaubandus ning vahendustegevus põhikirjalistes tegevusalades.

2023.a. majandusaasta müügitulu moodustas 117,5 tuh. eurot, mis tähendas võrreldes 2022 aastaga 43-protsendilist langust.

Kuna After Ski OÜ majandustegevus on olnud otseses sõltuvuses talvistest lume- ja ilmastikuoludest, siis aastase müügitulu numbrid on liikunud samas rütmis. Lisaks avaldas müügile negatiivset mõju ka suurte jaemüügikettide ( näitena Rademar) otsus vähendada oluliselt suusavarustuse pakkumist.

Müük siseturule moodustas 65,5%, kus klientideks on peamised spordivarustuse jaemüüjad.

Ülejäänud ca 34,5% müügitulust tuli Soome ning Läti turult- kui Läti osas toimus samasugune müügimahtude vähenemine nagu siseturul, siis müük Soome püsis sisuliselt 2022 a. võrreldes samal tasemel.

Põhitoodeteks on endiselt murdmaasuusavarustus ja kõnnikepid, mille osas on After Ski OÜ’l kokkulepe Järvise kaubamärgiga suuskade, suusakeppide ja kõnnikeppide kollektsioonide väljatöötamiseks ja esindamiseks Eesti ja Baltikumi turul. Samuti jätkasime Visu kaubamärgiga suuskade ja suusakomplektide müüki.

Sesoonse müügi tasakaalustamiseks jätkasime Tsehhi firma Yate fitness- ja outdoor toodete maaletoomisega.

Kui varem saime tõdeda, et suusavarustuse müük on pöördunud uuele tõusule, siis 2022 a ja 2023 a. tulemuste põhjal jäi varasem tõus lühiajaliseks ja talvevarustuse müük pöördus uuesti langusesse. Samas mõjutasid müüki negatiivses suunas üldine ebastabiilne poliitiline ning majanduslik olukord.

2024.a. on plaanis jätkata juba väljakujunenud tootegruppidega, millele on sesoonsuse ühtlustamiseks plaanis lisada ilmastikust mittesõltuvaid outdoor-tooteid firmalt Yate. Eesmärgiks oleks minimaalselt säilitada vähemalt 2023 a. müügimahud.

Samas tuleb tõdeda, et olulise negatiivse mõjuga on endiselt ka Venemaale kui kaubatarnijale kehtestatud majandussanktsioonid ning Aasiast tellitava kauba puhul dollari tugevnemisest tingitud hinnatõus ja logistika- ning tarneraskused.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.