VIRU KESKUS AS

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 4,117 peopleand his is followed by 18 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.and commente

VIRU KESKUS AS current status

This company's branding has already reached 4,117 peopleand his is followed by 18 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.and commented 300 times.

Tegevusaruanne 2024

AS´i Viru Keskus põhitegevusalaks on kaubanduskeskuse igapäevase majandustegevuse korraldamine AS Viru Keskus nõukogu poolt kinnitatud äristrateegia aastateks 2021 – 2025 alusel.

Veebruaris 2024 toimus omanike struktuuri muutus ja esimese poolaasta jooksul toimus senise kahe omanikettevõtte ning AS Viru Keskuse ühendamine selliselt, et kogu äritegevus (sh kinnisvara) koondus ettevõtte AS Viru Keskus alla.

AS Viru Keskus, VK SPV1 OÜ ja Viru Väljaku Arenduse AS ühinemise bilansipäevaks oli 1.jaanuar 2024.

2023.aastal tegutses ettevõte Viru Keskuse operaatorina ning kinnisvara ei omanud.

Seoses kinnisvara väärtuse ühekordse ümberhindamisega aruandeaasta lõpus tekkis erakorraline kasum 26 781 434 eurot.

Personal

Aktsiaseltsis töötab 7 inimest. Kokku maksti 2024. aastal töötasudeks 687 273 eurot.

Riskid ja riskijuhtimine

Igapäevatöös puutub AS Viru Keskus kokku erinevate äritegevusega seotud riskidega.

Üürnikega seotud krediidiriski juhitakse valdavalt pangagarantiide või üürnike tagatisdeposiitide abil. Samuti tegeletakse aktiivselt üürnike võlgnevuste ennetamisega.

Intressiriskid on seotud Euroopa Keskpanga baasmäärade muutustega. Seega on ettevõte üsna avatud intressiriskile. Intressiriskide maandamiseks hoiab ettevõte laenude suhet varade turuväärtusesse mõõdukal tasemel.

Likviidsusriski maandab ettevõtte piisava suurusega rahareservide abil. Pikaajaliste pangalaenude refinantseerimisvõimaluste väljaselgitamist alustatakse piisavalt vara, et valida sobivaim lahendus lõppeva pangalaenu refinantseerimiseks. Samuti on kontserni emaettevõttel piisavalt likviidsust, et vajadusel toetada tütarettevõtte tegevust.

Ettevõttel ei ole avatud valuutariski, sest kõik tehingud toimuvad eurodes.

Tegevus majandusaastal 2024. aasta majandustulemuste oluliseks mõjutajaks oli novembrini kestnud suuremahulised ümberkaudsete linnatänavate ja uue trammiliini ehitustööd

Tallinna südalinnas, sh bussiterminali piiratud liinivõrgu mahuga tegutsemine.

Lisaks mõjutasid 2024. majandusaastat jätkuvalt keeruline geopoliitiline olukord, madal välisturistide osakaal, majanduslangus ning uued maksutõusud, mis kokkuvõttes väljendusid kogu aasta tarbijate kindlustunde ja reaalse ostujõu languses.

Viru Keskust külastas 2024. aastal 11.6 miljonit inimest, kokku sooritati 5.5 miljonit ostu ning keskuse käive oli 2024. aastal 139.3 miljonit eurot (3.1% rohkem kui 2023. aastal).

Turundustegevus 2024. aasta Viru Keskuse turunduse- ja kommunikatsioonitegevust mõjutasid eelkõige väliste tegurite (pikalt kestnud tarbijate madal kindlustunne, samuti

Tallinna südalinna ehitustööd) olemasolu. Samas oli tänu ettevõtte sisestele arengutele nii füüsilise ruumi kui ka digitaalsete toodete osas võimalik luua ja kommunikeerida mitmeid tugevaid, lõpptarbijale suunatud sõnumeid ning seetõttu keskendutigi nendele.

Jätkuvaks fookuseks olid keskuse uued piirkonnad – Toidutänav ning Ilusfäär. Lisaks uutele fookuspiirkondadele lansseeriti 2024 aastal mitmed lõppkasutajale suunatud digitaalsed tooted.

Nii oligi keskuse kevadine peakampaania suunatud Ilusfääri, selles asuvate üürnike ning ka laiemalt kogu keskuse ilu-ja tervisetoodete ja teenuste tutvustamiseks kampaaniaga Ilujõud. Ilu-ja tervise valdkonna tugevdamiseks loodi 2024 suvel ka minikampaania, mis tutvustas Viru Keskuse katusel asuvaid sportimisvõimalusi vabas õhus.

Kõige olulisemaks kommunikatsioonisuunaks kujunes digitaalsete toodete lansseerimine. Nii toodi maikuus kliendini kaks täiesti uut võimalust – kliendiaplikatsioon Minu Viru ja magnetribaga kinkekaart. Minu Viru äpp pakub kliendile uusi, mugavaid lahendusi, mis alguses on seotud eelkõige

Toidutänavaga, samas on see vundament edasisteks lahendusteks püsikliendi lojaalsuse kasvatamiseks.

Uus kinkekaart on mugavam nii kasutajale – kaarti saab osta nii e-poes kui füüsiliselt. Nüüdsest saab klient kaarti kasutada osade kaupa, ning keskuse üürnikule lihtsustub oluliselt raporteerimise protsess. Kokkuvõttes kasvas kinkekaartide müük võrreldes eelmise aastaga 42%.

2024 aasta läbivaks jooneks sai ka kestlikkuse strateegia täpsem sõnastamine ning kommunikeerimise alustamine erinevatele huvigruppidele. Visualiseerisime

Viru Keskuse roheteekonna kaardi ning eesmärgid ja viisime esmakordselt läbi ulatusliku üürnike uuringu, lõime tugevalt kestlikke väärtusi rõhutava imagoloogilise kampaania ARMASTATUD ning viisime läbi teadlikku tarbimist tähtsustava Targa tarbimise päeva. Praktilistest tegudest sai loodud Viru

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

VIRU KESKUS AS's activity report 2022

The main activity of AS Viru Keskus is the daily management of the shopping center based on the business strategy approved by the AS Viru Keskus council for the
ssb.ee
The main activity of AS Viru Keskus is the daily management of the shopping center based on the business strategy approved by the AS Viru Keskus council for the years 2021 - 2025. Revenues, expenses and profit All operating expenses of the company were covered by the owners of the managed real estate, as a result of which there was no profit in the reporting year. Staff 6 people work in the joint-stock company. A total of 531,705 euros was paid in salaries in 2022 (506,961 euros in 2021). If a board member is not elected for the next period, he is entitled to compensation in the amount of

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.