BIOMARKET OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 7,915 peopleand his is followed by 30 Storybook users.On average, the company has been rated 3.5 points.and commente

BIOMARKET OÜ current status

This company's branding has already reached 7,915 peopleand his is followed by 30 Storybook users.On average, the company has been rated 3.5 points.and commented 10 times.

Tegevusaruanne 2023

OÜ Biomarketi põhitegevusalaks on öko- tervise- ja heaolutoodete jae- ning hulgimüük.

2023/24 finantsaastal jätkus Eesti sisemajanduse kogutoodangu ning jaekaubanduse müügimahtude langus, mis ka Biomarketi jaoks tähendas müügitulu langust võrreldes nii eelneva kui ka varasemate aastatega. Samas kandsid ettevõtte töö efektiivsuse suurendamiseks ette võetud sammud vilja – 7,5% käibe languse taustal õnnestus ettevõtte kahjumit vähendada võrreldes varasema aastaga 54% ning 2024/25 aasta eesmärk on kahjumist välja jõuda.

Biomarketi 2023/24 finantsaasta müügitulu oli 5,2 miljonit eurot (2022/23: 5,6 miljonit) , mis langes -7,53 % võrreldes eelnenud 12 kuulise perioodiga. Müügitulust ligi 84% tuli Biomarketi enda jaemüügikanalitest ning 16% moodustas hulgimüük. Peamised tootegrupid on toidu-, ilu-ja tervisekaubad ning puhastusvahendid. Aruandeaasta kahjum on -296 tuhat eurot (2022/23: kahjum -637 tuhat eurot). Biomarket OÜ töötajate keskmine arv 2023/24 finantsaastal oli 35 töötajat (2022/23 aastal 44 töötajat).

Tulenevalt üldisest keerulisest majanduskeskkonnast keskendusime 2023/24 finantsaastal ettevõtte kulubaasi vähendamisele, sh. sulgesime Kristiine Keskuses asuva Biomarketi kaupluse ning

Biomarket Deli tootmisüksuse. Ettevõtte keskmine töötajate arv kahanes võrreldes eelneva aastaga ligi 26%. Lisaks optimeerisime ettevõtte tooteportfelli eesmärgiga suurendada käibevarude ringluskiirust ning vähendada laovaru.

2024/25 finantsaastal eeldame majanduskeskkonna mõõdukat paranemist ning lisaks efektiivsuse jätkuvale tõstmisele on fookuses ka müügi kasvatamisega seotud sammud, sh. läbimüügi suurendamine e-kanalites. Jätkame ka tööprotsesside väljaõppe ning klienditeenindusega seotud sisekoolitustega, mille maht on võrreldes varasemate aastatega suurem.

2024/25 finantsaasta esimeste kuude põhjal näeme, et ettevõtte efektiivsuse kasv ja kasumlikkuse paranemine jätkub positiivses trendis. 2024/25 finantsaasta üldine finantseesmärk on tuua ettevõte kahjumist välja ning suurendada efektiivsust selliselt, et kui ostujõud ja müügikäibed järk-järgult taastuvad ning nõudlus tervislike ja keskkonnasõbralike toodete järgi taas kasvama hakkab, siis on

Biomarketi ärimudel selgelt kasumlik ja jätkusuutlik ning ettevõte taastab positiivse omakapitali. Lisaks on võimalik ka täiendava investor kaasamine ettevõtte kapitalibaasi tugevdamiseks ning edasise arengu kiirendamiseks.

Biomarketi missiooniks on muuta ökotooted kättesaadavaks, igapäevaseks ja loomulikuks.

Mahetoodete tarbimise ja tootmise kasvul on laiapõhjaline positiivne keskkonna ja sotsiaalne mõju – Twente Ülikooli poolt koostatud aruande „Organic Agriculture and the Sustainable Development

Goals – Part of the Solution“ põhjal on mahepõllumajanduse arengul positiivne mõju 8 ÜRO poolt seatud kestliku arengu eesmärgi (SDG) saavutamisele.

Peamised finantssuhtarvud 2023/2024 2022/2023

Müügitulu 5 213 346 5 638 002

Tulu kasv % -7,53 -13,22

Puhaskasum (kahjum) -295 509 -636 687

ROA % -26,77 -41,83

Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 0,83 1,01

Maksevõimekordaja 0,17 0,16

Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:

Tulu kasv (%) = (müügitulu 2023/2024 - müügitulu 2022/2023) / müügitulu 2022/2023 * 100

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

BIOMARKET OÜ's activity report 2022

The main activity of OÜ Biomarket is the retail and wholesale of organic, health and wellness products.  The 2022/23 financial year was very difficult for Bioma
ssb.ee
The main activity of OÜ Biomarket is the retail and wholesale of organic, health and wellness products. The 2022/23 financial year was very difficult for Biomarket. The rise in energy prices and interest costs, along with high inflation, had a clear negative impact on the purchasing power of the population, leading to a decline in the consumption of food and consumer goods as a whole, particularly affecting the consumption of more expensive organic products. For Biomarket, this meant a decline in sales revenue compared to both the previous and earlier years. At the same time, inflationary

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.