POULTRY MEAT OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 3,962 peopleand his is followed by 22 Storybook users.On average, the company has been rated 4.4 points.and commente

POULTRY MEAT OÜ current status

This company's branding has already reached 3,962 peopleand his is followed by 22 Storybook users.On average, the company has been rated 4.4 points.and commented 5 times.

Tegevusaruanne 2024

OÜ Poultry Meat on linnuliha kaubamärgi „Rannamõisa“ omanik. 2024. aasta mais omandati emaettevõttelt

AS-lt Maag Grupp Rannamõisa äritegevus ning alates juunist 2024 tegeleb ettevõte jahutatud ja töödeldud linnulihatoodete turustamisega Eestis. Ettevõtte peamisteks klientideks on siinsel turul tegutsevad kohalikud ja rahvusvahelised jaeketid

Ettevõtte tegevuskoht asub aadressil Põrguvälja tee 31, Lehmja küla, Rae vald, Harjumaa.

Majandustulemused

Ettevõtte 2024. aasta müügitulu 4 790 568 eurot, EBITDA oli 229 081 eurot ning puhaskasum 226 903 eurot.

Peamised finantssuhtarvud:

Näitaja 2024

Müügitulu 4 790 568

EBITDA [ amortisatsiooni, intressi- ja maksueelne tegevuskasum ] 229 081

EBITDA marginaal [ EBITDA / müügitulu ] 4,8%

Puhaskasum 226 903

Omakapitali tootlus (ROE) [ puhaskasum / keskmine omakapital ] 165,8%

Varade tootlus (ROA) [ puhaskasum / keskmine varade maht ] 1%

Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja [ käibevara / lühiajalised kohustused ] 1,2

Enne Rannamõisa äritegevuse omandamist äritegevust ei toimunud.

Töötajad

Ettevõtte 2024. aasta 7 kuu keskmine töötajate arv oli 4, tööjõukulu 96 527 eurot (2023: 0).

Riskid ja väljakutsed 2024. aasta osutus kanaliha ostu ja müügi seisukohalt volatiilseks. Aasta teisel poolel hakkasid toidukaupade hinnad kallinema, sealhulgas linnuliha.

Poolas on linnugripi tõttu hukkunud umbes 30% munakanadest, mis on oluliselt mõjutanud tootmist ja tekitanud märkimisväärse puudujäägi Euroopa Liidu kanaliha turul. Tootmise taastumist oodatakse 2025.a.

oktoobriks, kuid olukorra halvenemise korral võib see nihkuda 2025 aasta lõppu. Selline tootmiskriis on põhjustanud ulatusliku toorme hinnatõusu, eriti rinnafilee ja tiibade osas ja suurendanud survet tarnijatele kogu Euroopas.

Üheks olulisemaks riskiteguriks oli tarbijakindlustunde kõikuvus, mille tingis majanduslik ebastabiilsus.

Tarbijad muutusid hinnatundlikumaks ja liikusid rohkem odavamate või alternatiivsete toodete suunas, mis vähendas liha- ja lihatoodete müügimahtu ja mõjutas ostuotsuseid ka kanalihatoodete osas.

Tulevikuplaanid 2025 aastal on eesmärk keskenduda eelkõige tootearendusse, laiendamaks sortimenti uute, konkurentsivõimeliste toodetega.

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.