MARKETEL OÜ

Media page and news feed
?
Ükskõik, kui ettevaatlikud me ka poleks, võib kindlustusjuhtum juhtuda igal ajal ja igas kohas. Sõltumata sellest, kas tegemist on liiklusõnnetuse, varguse, tul

Kuidas käituda kindlustusjuhtumi korral?

Ükskõik, kui ettevaatlikud me ka poleks, võib kindlustusjuhtum juhtuda igal ajal ja igas kohas. Sõltumata sellest, kas tegemist on liiklusõnnetuse, varguse, tulekahju või muu ootamatu sündmusega, on oluline teada, kuidas käituda kindlustusjuhtumi korral. Järgides mõningaid olulisi samme, saate tagada, et teie ja teie vara on kaitstud ning kindlustusprotsess kulgeb sujuvalt.

1. Ohutus ennekõike

Esimene prioriteet igasuguse juhtumi korral peaks olema ohutus. Kui olete liiklusõnnetuse osaliseks saanud, veenduge, et teie ja teised osapooled on turvalises kohas, eemal liiklusest. Kui on tekkinud tulekahju või muid ohtlikke olukordi, püüdke hoida end ja teisi ohutuskauguses ning helistage kiirabi või päästeteenistusele, kui see on vajalik.

2. Andke teada hädaabinumbrile

Kui on juhtunud õnnetus või hädaolukord, helistage viivitamatult hädaabinumbrile (112 või vastavalt oma piirkonna numbrile). Andke operaatoriga täpne teave juhtunu kohta ja järgige nende antud juhiseid.

3. Dokumenteerige juhtum

Kui olete ohutus taganud ja hädaabi kutsunud, hakkage juhtumit dokumenteerima. See tähendab fotode võtmist kahju ulatusest, õnnetuspaiga tingimustest ja kõigist sündmusega seotud detailidest. Kirjutage üles teiste osapoolte kontaktandmed ja kindlustusandmed.

4. Vältige süü omaksvõtmist

Ärge tunnistage kindlustusjuhtumi kohta süüd, kui te ei ole kindel, mis juhtus. Kõik olulised faktid ja asjaolud tuleb kindlustusseltsile edastada, kuid süü küsimus tuleb jätta asjaosaliste ja ekspertide otsustada.

5. Võtke ühendust kindlustusandjaga

Kui olete ohutus taganud ja juhtum dokumenteeritud, võtke ühendust oma kindlustusandjaga võimalikult kiiresti. Teavitades neid juhtunust varakult, saate alustada kindlustusprotsessi ja saada vajalikku abi kahjuhüvitise taotlemisel.

6. Täitke kindlustusdokumendid korrektselt

Kui teie kindlustusandja seda nõuab, täitke kahjuavaldused ja muud vajalikud dokumendid täpselt ja korrektselt. Andke neile teada kõik olulised detailid ja esitage kõik nõutud tõendid ja fotod.

7. Hoidke kontakti kindlustusandjaga

Hoidke suhtlus oma kindlustusandjaga avatud ja reageerige kiiresti nende päringutele või nõudmistele. See aitab protsessi sujuvamaks muuta ja kiirendada kahjuhüvitise saamist.

8. Järgige kindlustusandja juhiseid

Kui teie kindlustusandja annab juhiseid või soovitusi, järgige neid hoolikalt. Nad aitavad teil teha õigeid samme ja tagavad, et saate kahjuhüvitise, mida olete õigustatult teeninud.

Kindlustusjuhtumid võivad olla stressirohked, kuid teades, kuidas õigesti käituda ja järgida protseduure, saate aidata tagada, et teie kindlustusprotsess kulgeb nii sujuvalt kui võimalik. Oluline on meeles pidada, et teie kindlustusandja on teie partner ja nad on olemas, et teid selles protsessis toetada ja kaitsta.

Võtke meiega ühendust ja me aitame teid kindlustusjuhtumi korral!

kaido.raud@mail.ee
+372 5346 2323

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.