SEVENLINE OÜ current status
This company's branding has already reached 1,783 peopleand his is followed by 5 Storybook users.On average, the company has been rated 3.8 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Priit Kallas (14.05.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Digiturundus 2023. aastal keskendus meie ettevõte digiturunduse valdkonnas tehisintellekti juurutamisele, pakkudes samal ajal ka ärikonsultatsioone. Meie eesmärk oli aidata klientidel paremini mõista ja rakendada tehisintellekti võimalusi, et parandada nende turundusstrateegiaid ja -kampaaniaid. Töötasime välja uusi strateegiaid ja plaane, mis aitasid klientidel saavutada paremaid tulemusi oma turunduskampaaniates. Me viisime läbi ka mitmeid edukaid turunduskampaaniaid, mis näitasid meie võimet rakendada uuenduslikke lahendusi praktiliselt.
Täiskasvanute Täiendkoolitused
Täiendkoolituste osas keskendusime peamiselt tehisintellekti, ettevõtluse ja turunduse valdkondadele. Meie tehisintellekti koolitused said erilise tähelepanu osaliseks, kuna need aitasid osalejatel mõista ja kasutada tehisintellekti võimalusi oma igapäevatöös ja äriarenduses. Ettevõtluskoolitused olid suunatud neile, kes soovisid oma ettevõtet alustada või laiendada, pakkudes neile vajalikke teadmisi ja oskusi. Turunduskoolitused aitasid osalejatel paremini mõista turundusstrateegiate loomise ja rakendamise protsesse, et tõhusamalt turunduskampaaniaid läbi viia.
Kokkuvõttes oli 2023. aasta meie ettevõtte jaoks oluline aasta, mil laiendasime oma teadmisi ja oskusi nii digiturunduse kui ka koolituste valdkonnas. Meie kohandatud lähenemine ja uuenduslike lahenduste rakendamine aitasid kaasa meie klientide ja koolitusel osalejate edu saavutamisele.
Comments (0)