SO POSH OÜ current status
This company's branding has already reached 1,572 peopleand his is followed by 22 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Svetlana Grün (21.11.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Osaühingu põhitegevusala on lemmikloomade karvahooldustoodete tootmine ja müük So Posh kaubamärgi all. Ettevõtte fookus on suunatud ekspordile – 99% müügist läheb välisturgudele.
aastal jätkas ettevõte edukalt oma tootmistegevust, kasvatades samal ajal ekspordimahtusid ja tugevdades rahvusvahelist müügivõrgustikku.
Aasta jooksul liitus meie edasimüüjate võrgustikuga mitmeid uusi partnereid, eelkõige USA ja Euroopa riikides. Samuti jätkus koostöö kõigi varasemate edasimüüjatega.
Ettevõte hoidis 2024. aastal kindlat fookust kvaliteedi, rahvusvahelise laienemise ja pikaajaliste kliendisuhete arendamisel.
Eesmärgid 2025 aastaks- ettevõtte strateegiliseks sihiks on eksporditurgude jõuline kasvatamine, keskendudes eelkõige USA turu arendamisele ning olemasoleva edasimüüjate võrgustiku tugevdamisele ja laiendamisele.
Comments (0)