SEAFOOD INTERNATIONAL OÜ current status
This company's branding has already reached 1,418 peopleand his is followed by 36 Storybook users.On average, the company has been rated 4.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Helle Susi (10.04.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Seafood International OÜ tegeleb kalandustoodete sisseostu, töötlemise ja müügiga.
2023. majandusaastat mõjutas endiselt tugevalt Vene-Ukraina sõda, mis on peatanud vene kauba tarned. Samuti mõjus majandustegevusele pärssivalt elektrihinna tõus, mille tulemusel kasvasid kõikide sisendite hinnad. Covid-19 periood muutis tarbijakäitumist ja mõjud on jätkuvad nii jaekaubanduses kui ka HORECA sektoris. Seoses kauba piiratud kättesaadavusega püsis kauba müügihind keskmisel tasemel, ja aasta lõpptulemusega võib rahul olla.
Müügiturgudest olid 2023 aastal suurimad Skandinaavia ja USA. 2024. aastal jätkatakse kliendi- ja tootebaasi tugevdamist.
Finantssuhtarvud: 31.12.2023 31.12.2022
Käibe kasv (käive 2023-käive 2022)/käive 2022*100 -6,8% 35,2%
Maksevõime kordaja ((käibevara-varud)/lühiajalised kohustised) 1,78 0,53
Võlakordaja (kohustised/koguvarad) 0,20 0,27
Ärirentaablus (ärikasum/müügitulu)*100 0,8% 23,2%
Puhasrentaablus (puhaskasum/müügitulu)*100 0,1% 23,5%
Omakapitali rentaablus ROE (puhaskasum/omakapital)*100 0,3% 64,4%
Koguvara rentaablus ROA (puhaskasum/varad)*100 0,2% 47,22%
Comments (0)