MORNA ÕNNE TALU OÜ current status
This company's branding has already reached 1,733 peopleand his is followed by 9 Storybook users.On average, the company has been rated 4.7 points.and commented 38 times.
Tegevusaruanne 2024
2024 aastal oleme arenemas majutuse alal uude segementi: kõigi mugavustega väikemaja. Meil on selle hoone nimi
Pesä 3
Läbisime edukalt viiendat aastat järjest Morna veinikojas ISO kvaliteedi auditi.
Kahjuks avaldas jätkuv Ukraina sõda, ning sellega kaasnenud finantskriis koos inflatsiooniga väga tugeva negatiivse mõju ettevõtte tegevusele. Vähenenud on oluliselt külastajate arvukus.
Veinikoja laos oleme kasutusele võtnud QR koodi laoinventari paremaks jälgimiseks ja toimub Direkto tarkvaraga integreeritud iseteenindusliku kassasüsteemi rakendamine Morna veinimuuseumis
Planeerime tekkivate väljakutsetega läbi innovatsiooni paindliku kasutamise kiiresti kohaneda, et tagada Morna Õnne talu dünaamiline areng tulevikus.
Comments (0)