STEELHOUSE OÜ current status
This company's branding has already reached 1,321 peopleand his is followed by 14 Storybook users.The company has not been rated.and there are no comments either.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Asso Altmäe (15.03.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Aasta oli pigem edukas (2023.a. majandustulemuseks oli kasum 114 tuh. eurot) , kuigi aasta lõpule jättis süvenev majanduskriis ning riiklike objektide osaline külmutamine oma jälje. Kahe töötajaga tuli aasta lõpus tööleping lõpetada ning võtta kasutusele muidki kokkuhoiuabinõusid.
Aasta teises pooles oli selgelt märgata ka hinnapäringute vähenemist ning märksa suuremat survet hindadele klientide poolt. Mitmel puhul tuli varem koostatud hinnakalkulatsioonid lepingu võitmiseks uue turusituatsiooniga ja langenud hindadega vastavusse viia. Aasta lõpu seisuga on 2024. aasta esimene pool lepingutega kaetud kuid sealt edasi on õhus mitmeid küsimärke. Sellest tulenevalt pilk 2024-ndasse aastasse ei ole optimistlik ning oleneb paljuski, millist majanduskliimat on Eesti poliitikud käesoleva kriisi raames kujundamas, kuidas ehitussektor madalseisust on taastumas ja kas madalseisu põhi on läbitud või seisab see alles ees.
Comments (0)