DREAMAPPLY OÜ current status
This company's branding has already reached 2,823 peopleand his is followed by 31 Storybook users.On average, the company has been rated 4.7 points.and commented 8 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Märt Aro (07.04.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
DreamApply OÜ on 2007. aastal loodud ettevõte, mille põhiliseks tegevusalaks on DreamApply (www.dreamapply.com) kandideerimistarkvara pakkumine kõrgkoolidele üle maailma.
2023. aastal lisandus uute klientide hulka kõrgkoole erinevatest Euroopa riikidest ning arenes DreamApply teenus. Osalesime erinevatel messidel ja konverentsidel, millest osavõtmist peame oluliseks kasvu seisukohast.
Peamised investeeringud 2023. aastal seostusid DreamApply edasiarendamisega, mille hulka kuulus näiteks uus ostukorvi lahendus, aga samuti mitmed muud täiendused. Näeme, et kasutajasõbralikud ja innovaatilised IT lahendused on kõrgharidusvaldkonnas endiselt vajalikud, oodatud ning olulised.
Edaspidi plaanime jätkata tööd DreamApply arendamise ning uute klientide leidmise suunal. Peamine fookus on ennekõike Euroopal, aga otsime uusi võimalusi ka kaugematest riikidest. 2024. aasta planeeritud investeeringud seostuvad ennekõike DreamApply süsteemi edasiarendamise ning turunduse- ja müügitegevusega.
Comments (0)