MISKI OÜ current status
This company's branding has already reached 620 peopleand his is followed by 4 Storybook users.On average, the company has been rated 3.3 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Margit Raid (08.05.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Käesolev majandusaasta oli firmale mitmekülgselt arendav ning koostöine. Ettevntte suunas strateegilise fookuse pikaajaliste kliendisuhete loomisele ja ülestöötamisele, panustades eriala teadmiste ja oskuste täiendamisse. Valitud tegeveussuund kasvatas jnudsalt ettevntte majandustulemusi.
Ettevntte fookus on organisatsioonidesisene arendustegevuste nnustamine, ettevalmistamine ja läbiviimine ning tagasisidestamine.
Post-pandeemisel ajal on koolitus- ja konsultatsiooniturg läbimas olulisi muutusi, mis on suunanud ettevntet L&D ( Learing and development) valdkonna sihtteadmiste rakendamisele. Ettevnte panustas üle koolitushooaja kestvatesse arendustegevustesse ning piloteeris uusi koolitusmetoodikaid.
Ettevntte on strateegiline koostööpartner mitmele koolitustegevust läbiviivale firmale.
Järgneval aastal on plaan jätkata valitud ärisuunal, kinnistades pikki koostöösuhteid.
Firma töötas välja välisklientide teenindamise kompetentsid ning on alustanud riikideüleste koostööprojektide läbiviimisega.
Comments (0)