TKM BEAUTY EESTI OÜ

Media page and news feed
?
This company's branding has already reached 3,924 peopleand his is followed by 36 Storybook users.On average, the company has been rated 4.2 points.and commente

TKM BEAUTY EESTI OÜ current status

This company's branding has already reached 3,924 peopleand his is followed by 36 Storybook users.On average, the company has been rated 4.2 points.and commented 39 times.

Tegevusaruanne 2023

OÜ TKM Beauty Eesti tegevusalaks on kosmeetikakaupade ja tualetitarvete jaemüük.

OÜ TKM Beauty Eesti kuulub Tallinna Kaubamaja Grupp AS kontserni. OÜ TKM Beauty Eesti osakapitali suuruseks on 2 556 eurot.

OÜ TKM Beauty Eesti tegevuse eesmärgiks on ilutoodete jaemüügiga tegelevate I.L.U. kaupluste opereerimine Eesti turul alates 2009. aastast. 2023. aastal opereeris ettevõte turul 5 kauplusega kaubanduskeskustes ja 1 veebipoega.

Olulised sündmused majandusaastal 2023. aasta olulisemateks märksõnadeks olid veebruaris Ülemiste kaupluse laiendus (müügipind suurenes 49%) ning uuele kontseptsioonile viimine ning Kristiine kaupluse uuendus augustis. Uuenenud kaupluses laiendati parfüümide ja nahahooldusbrändide sortimenti, samuti ka toidulisandite ja ilutarvikute osa. Ülemiste kaupluse juures avati eraldi sissepääsuga NYX ala, mis suurendas noorte segmendi kaasatust I.L.U. kontseptsiooni. Vastavalt ettevõtte üldstrateegiale muudeti kaupluste meeleolu nooruslikumaks, julgemaks ja mängulisemaks ning digitaalsemaks - säilitades siiski premium kvaliteedi kuvandi. Uuenenud poed ja sortiment võeti klientide poolt hästi vastu, kõikides uuendatud kauplustes suurenes jõuliselt nii kliendivoog kui püsiklientide arv.

Üldine tegevuskeskkonna areng ja mõju finantstulemusele

Eesti majandust mõjutas 2023. aastal jätkuv sõda Ukrainas, 2023 kasvasid intressimäärad ja inflatsioon. Tarbijate kindlustunne langes 2023. aasta teisel poolel, mis võib aeglustada eratarbimise kasvu ka 2024. aastal. 2023. aastal kasvas tarbijahinnaindeks 9,2%, toidukaupade hinnad tõusid 15,8%, samas bensiin ja diislikütus odavnesid 7,4% ja 10,7%. Eesti Panga hinnangul aeglustub inflatsioon 2024. aastal jäädes aasta kokkuvõttes 3,4%-le.

Keskkonna – ja sotsiaalsed mõjud

TKM Beauty Eesti peab oluliseks suhtuda tõsiselt globaalse kliimamuutustega seotud probleemidesse ning mõõdab ettevõtte CO2 jalajälge. Kauplustes on aasta jooksul oluliselt vähendatud ostuga kaasa antavate pakendite hulka, kuivõrd suur osa müügil olevatest brändidest on pakendeid välja vahetamas jätkusuutlikumate alternatiivide vastu või nendest sootuks loobunud. Ka I.L.U. klientidele müüdav paberkott on 90% taaskasutatavast materjalist.

Loodussõbralik tootmine ja naturaalsed koostisosad on järjest rohkem fookuses ka I.L.U.-s müügil olevate brändide põhimõtetes. I.L.U. näeb oma poodidel olulist rolli, et brändide nimetatud väärtusi edasi kommunikeerida ning anda omapoolne panus. 2023. aastal alustati klientidelt plastist ja klaasist ilupakendite tagasikogumist, mille käigus tühjad pakend tagastavad kliendid saavad ostusoodustust Partnerkaardi boonuspunktides. Pakendid suunatakse ümbertöötlusesse koostöös ettevõtetega Neular ja Gravels. Aasta jooksul on toetatud ka mitmeid noortega seotud ja sotsiaalseid projekte. Ettevõtte eetilisi äritegevuse põhimõtteid reguleerib emaettevõtte Tallinna Kaubamaja Grupp Hea

Äritava, mille järgmist eeldatakse kõikidelt ettevõtte TKM Beauty Eesti OÜ koostööpartneritelt.

Majandustulemused

OÜ TKM Beauty Eesti 2023. aasta müügitulu kokku oli 8 415 tuhat eurot (2022. aastal 6 658 tuhat eurot), kasvades eelmise aastaga võrreldes 26,4%. Ettevõtte puhaskasum oli 414 tuhat eurot (2022. aastal 254 tuhat eurot). Ettevõtte brutorentaablus 2023. aastal oli 36,5%, mis on 0,3 protsendipunkti kõrgem võrreldes möödunud aasta vastavast näitajast.

Investeeringud 2023. aastal avati uue kontseptsiooniga kauplused Ülemiste ja Kristiine keskustes, viimases uuenesid ka e-poe tellimuste komplekteerimisala ja pimeladu. 2024.-aastal on plaanis viia uuele kontseptsioonile Tartu Lõunakeskuse kauplus ning kaasajastada e-poe lahendus.

Personal 2023. aastal oli OÜ TKM Beauty Eesti keskmine töötajate arv taandatud täistööajale 45 töötajat (2022. aastal 38 töötajat). Tööjõukulude kogusumma (töötasud ja sotsiaalmaksud) moodustas kokku 1 122 tuhat eurot (2022. aastal

Comments (0)


Are you sure you want to delete this article?

Dropdown

all articles

TKM BEAUTY EESTI OÜ's activity report 2022

The main activity of OÜ TKM Beauty Estonia is the retail sale of cosmetics and toiletries.  OÜ TKM Beauty Estonia is part of the Tallinn Department Store Group
ssb.ee
The main activity of OÜ TKM Beauty Estonia is the retail sale of cosmetics and toiletries. OÜ TKM Beauty Estonia is part of the Tallinn Department Store Group AS. The share capital of OÜ TKM Beauty Estonia is 2,556 euros. The aim of OÜ TKM Beauty Estonia is to operate I.L.U. retail stores in the Estonian market since 2009. In 2022, the company operated in the market with 5 stores in shopping centers and 1 online store. Significant events in the fiscal year 2022. The main keywords for 2022 were the development of a new I.L.U. concept and the renovation of the Pärnu center and Rocca al Mare

Are you sure you want to delete this article?

Loader

Loader

App Ad

Scorestorybook Chrome extension

The Storybook extension tells you which company's website you are currently on and how reliable that company is today. download extension

See the background of the caller! Storybook App brings you direct contacts for 400,000 Estonian companies and individuals (managers, officials). The data is enriched with solvency and financial information.