FASHION ONLINE OÜ current status
This company's branding has already reached 2,771 peopleand his is followed by 4 Storybook users.On average, the company has been rated 1.8 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Arina Baranovskaja (31.03.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
2023 . aastal majandustegevust iseloomustas realisatsioonimahu stabiliseerimine.
Tähelepanu pöörati eelkõige äritegevuse kindlustamisele praegustel turgudel.
2023 . aastal moodustas müügitulu '181599 ' eurot.
Ettevõtte puhaskahjum oli '-1' eurot.
Keskmine töötajate arv ja tööjõukulud on avaldatud majandusaasta aruande lisas "Tööjõukulud".
Investeeringuid aruandeaastal ei olnud.
2023 . aasta raamatupidamise aastaaruande koostamise perioodil ei olnud olulisi sündmusi.
Võttes arvesse äri- ja finantskeskkonna prognoose järgnevaks aastaks, on ettevõte põhieesmärkideks turuosa säilitamine, positsiooni tugevdamine ja tegevuse laiendamine.
Comments (0)