KOMMIKESKUS OÜ current status
This company's branding has already reached 2,219 peopleand his is followed by 8 Storybook users.On average, the company has been rated 3.8 points.and commented 2 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Jarek Lätt (17.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
Kommikeskus OÜ on erinevate kvaliteet maiustuste maaletooja. Kommikeskus OÜ omab suurt kogemust kvaliteet toodete müügi alal.
2024.aastal käive vähenes 2023.aastaga võrreldes. Vähenes kasum, seoses laoseisu suurenemisega, et stabiliseerida hinnatõuse.
Lisandus uusi tootjaid ja tooteid. Ettevõtte keskendub kvaliteet toodete hulgimüügi arendamisele ja uute projektide arendamisele. Samuti loobume projektidest, mis ei ole firma jaoks kasumit tootvad.
Sõlmitud on lepingud kõigi suuremate jaeklientidega: COOP, Maxima UAB, Rimi Eesti AS, Selver ASi, Stockmann AS, Kaubamaja AS, R-Kioski,
Tallinki, OG Elektra klientidega lubavad oodata stabiilset käibe ja kasumi kasvu.
Jätkame meie poolt esindatavate kaubamärkidega: Lambertz, Hachez, Feodora, Viba, Heilemann, Peters, Intenso, Simon Coll, Intenso, Parana,
Efferve, Birra Flea, Klett, Macario, Windel, Emoti,Wawel, Jake jne.
Comments (0)