KOMMIKESKUS OÜ current status
This company's branding has already reached 2,056 peopleand his is followed by 8 Storybook users.On average, the company has been rated 3.8 points.and commented 2 times.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Jarek Lätt (17.04.2024): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2023
Kommikeskus OÜ on jätkuvalt tegutsev ja kasvufaasis ettevõte. Kommikeskus OÜ omab suurt kogemust kvaliteet toodete müügi alal.
2023.aastal käive kasvas 2022.aastaga võrreldes. Vähenes kasum,seoses laoseisu suurenemisega,et stabiliseerida hinnatõuse.
Lisandus uusi tootjaid ja tooteid.
Ettevõtte keskendub kvaliteet toodete hulgimüügi arendamisele ja uute projektide arendamisele. Samuti loobume projektidest, mis ei ole firma jaoks kasumit tootvad.
Sõlmitud on lepingud kõigi suuremate jaeklientidega: COOP, Maxima UAB, Rimi Eesti AS, Selver ASi, Stockmann AS, Kaubamaja AS, R-Kioski,
Tallinki, OG Elektra klientidega lubavad oodata stabiilset käibe ja kasumi kasvu.
Jätkame meie poolt esindatavate kaubamärkidega: Lambertz, Hachez, Feodora, Viba, Heilemann, Peters, Intenso, Simon Coll, Amatler, Intenso,
Parana, Efferve, Birra Flea, Klett, Macario, Windel, EmotiWawel, Jake, Lady Joseph jne.
Comments (0)