LOOV ORGANIC OÜ current status
This company's branding has already reached 8,588 peopleand his is followed by 37 Storybook users.On average, the company has been rated 5.0 points.but there is no comment.
Strategic decision: No desire to increase customer baseBoard member Ahto Vegmann (17.02.2025): "We focus only on providing high-quality service to existing customers and maintaining relationships. We do not plan to increase our customer base."
Tegevusaruanne 2024
LOOV Organic OÜ on pühendunud mahedate kõrgkvaliteediliste tervisetoidu toodete väljaarendamisele, turustamisele ja müügile kogu maailmas.
Peamisteks sihtturgudeks on kujunenud USA, EU ja UK.
2024 aastal ettevõtte areng jätkus ning strateegiliseks eesmärgiks oli kasumlikkuse parandamine sh ettevõtte tooteportfelli, struktuuri ja protsesside korrastamine, lisaks uue rahvusvahelise e-poe lansseerimiseks ettevalmistused. Aina olulisemaks kasvas ekspordi osakaal, mis moodustas aastal 2023 99% ettevõtte käibest.
2024.a. moodustas OÜ LOOV Organic müügitulu 3 801 tuhat EUR (2023. aastal 3 951 tuhat EUR), langedes aastaga 4%. Muud äritulud olid 39 tuhat EUR. LOOV Organic OÜ 2024. aasta kasumiks kujunes 16 tuhat EUR. (2023. aastal 19 tuhat EUR) 2025. aasta eesmärgiks on kasvatada kasumlikkust ja lansseerida uusi tooteid.
Ahto Vegmann
Juhatuse liige
Comments (0)